Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Geeta Sarangi

Inspirational

3  

Geeta Sarangi

Inspirational

ଜୀବନ ଗୀତା-୩୧୦

ଜୀବନ ଗୀତା-୩୧୦

1 min
122


ଜୀବନ ନୁହେଁ ପିପିଲି ଚାନ୍ଦୁଆ

କଟକର ତାରକସି

ଆକାଶେ ତାରା ଗୋଟା ଦେହସାରା

ପଡିଥିବେ ତାର ଖସି ॥୦॥

କୁଟିକମ ଭରା ତାର ଦେହସାରା

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଝଲସିବ

ସାତରଂଗ ନେଇ ହେବ ସେ ସଜେଇ

ପରୀ ପରି ଦିଶୁଥିବ

ମୁହଁରେ ତାର କୋଟିଏ ଜହ୍ନର

ଜୋତ୍ସ୍ନା ହୋଇଥିବ ନେସି ॥୧॥

କେତେକେତେ କ୍ଷତ ସାରା ଦେହହାତ

ଦାଗ ହୋଇ ରହିଯିବ

କଳଙ୍କର କଳା ତା ମଥାରେ ପରା

ତିଳକ ହୋଇ ରହିବ

ଜୀବନ ପଥେ ଆଗେଇବ ଯେତେ

ଆପଣେଇ ନେବ ହସି ॥୨॥


Rate this content
Log in