Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Tragedy

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Tragedy

ଆସ ସଅଳ

ଆସ ସଅଳ

1 min
7.1K



ଆସ ଜଗନ୍ନାଥ, ଆସ ସଅଳ...
ଉଛୁର ହେଲାଣି ,ଏବେ-
ଭାଙ୍ଗ ଗହଳ ।
ଆସ ସଅଳ....(୦)

ବଡ଼ ଦେଉଳର ମୋହ ,
ପାସୋରି ଦେଲ କି କୁହ !
ଦିଶେ କିବା ଲକ୍ଷ୍ମୀମୁହଁ ,
ମେଘ ବହଳ ।(୧)
ଆସ ସଅଳ....

ଆସ ଜଗନ୍ନାଥ ,ଆସ ସଅଳ...
ଉଛୁର ହେଲାଣି,ଏବେ-
ଭାଙ୍ଗ ଗହଳ ।

ଛପନ ଭୋଗ ସୁଆଦ ,
ମଧୁର ଗୀତଗୋବିନ୍ଦ !
ଭୁଲିଗଲ କି ଯା' ଲାଗି ,
ହୁଅ ବିହ୍ଵଳ ।(୨)
ଆସ ସଅଳ....

ଆସ ଜଗନ୍ନାଥ, ଆସ ସଅଳ...
ଉଛୁର ହେଲାଣି,ଏବେ-
ଭାଙ୍ଗ ଗହଳ ।

ତୁମବିନା ଏଠି ପ୍ରଭୁ ,
ଶିରିଛଡ଼ା ଲାଗେ ସବୁ !
ଖାଆଁ ଖାଆଁ ଗୋଡ଼ଉଛି ,
ବଡ଼ ଦେଉଳ ।(୩)
ଆସ ସଅଳ....

ଆସ ଜଗନ୍ନାଥ ,ଆସ ସଅଳ...
ଉଛୁର ହେଲାଣି,ଏବେ-
ଭାଙ୍ଗ ଗହଳ ।
ଆସ ସଅଳ ।

ବି. ନିରୁପମା
ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in