Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Naresh Kumar Behera

Others

2  

Naresh Kumar Behera

Others

ଆହ୍ଵାନ

ଆହ୍ଵାନ

1 min
6.4K


କହିଦିଅବାରେ ଶିବଙ୍କୁ

ପୁଣି ସେ ପ୍ରଳୟ ନୃତ୍ୟ

ଗୁଞ୍ଜି ଉଠୁ ସାରା ଭାରତେ

ସଂଗ୍ରାମର ମହୋତ୍ସବ ।


           ଦିଅସେ ଗାଣ୍ଡିବ, ଗଦା

           ଫେରେଇ ଅର୍ଜୁନ, ଭୀମ

           ଯୁଧିଷ୍ଟିର କିନ୍ତୁ ଆସନାହିଁ

           ଫେରିଯାଅ ନିଜ ପୁର ।


କର୍ମଶୀଳ-କବି-ପ୍ରବଣମନ

ରାଷ୍ଟ୍ରପ୍ରେମର ପଥେ

ଆତ୍ମଶୋଧ ଅନ୍ତରରେ ଅମୃତ ଭରି

ଜୀବନ ଗତିରେ ଆଣିବୁ

ସାହସ, ଶକ୍ତି ଓ ଜ୍ଞାନ ।


           ଛିଣ୍ଡାଇ ଦେବୁ ସେ ଶିକୁଳୀ

           ନିଜ ପ୍ରଶସ୍ତ ଡେଣାର

           ପ୍ରଶଂସିତ ହେବ, ଦେବା-ପୁଣି

           ପାଇସେ ଗୌରବ-ସମ୍ମାନ ।


ନିତ୍ୟ କରିବେ ଏ ଯୁଗ ପୁରୁଷ

ରାମଙ୍କ ପୁନରୁପି ସ୍ଵାଗତ

ତାପ, ଦଗ୍ଧ, ସଂସ୍କୃତିକୁ

ଦେଖାଇବୁ ଶୁଭ ସଂକେତ ॥  


Rate this content
Log in