Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

2  

Hrushikesh Satpathy

Others

ପଣତ

ପଣତ

1 min
283


ପଣତ ଲୋ,ତୁ ତ
ପ୍ରୀତିରେ ପ୍ରୀତିରେ
ଆକାଶରେ ଉଡୁଥାଉ ।

ଆକାଶ ଯେ ନୀଳ
ସାଗର ବି ନୀଳ
ନିଲିମା ରେ ହଜିଯାଉ ।

ଜହ୍ନକୁ ମାଗିଲେ
ମୁଠାଏ କଳଙ୍କ
ଜୋଛନାରେ ଛାଟି ଦିଏ ।

ତା'ଦିଆ କଳଙ୍କ
ତୋ'ପଵିତ୍ରତାରେ
ମହା ପୁଣ୍ୟ ହୋଇଯାଏ ।

ସାଗର ଶାମୁକା
ଲୁଚି ଲୁଚି ତୋର
ପବିତ୍ରତା ନେଇଯାଏ ।

ସେ ପଵିତ୍ରତାରେ
ଶାମୁକା ସ୍ୱପ୍ନରେ
ଦିବ୍ୟଙ୍ଗନା ହୋଇଯାଏ ।

ଧରଣୀ ରାଣୀର
ଓଢଣୀ ରୂପେ ତୁ
ଆହୁରି ସୁନ୍ଦରୀ ସାଜୁ ।

ପଣତ ଲୋ ସତେ
କି କିମିଆଁ ଅଛି
ବଧୁ ବେଶେ ନିଜେ ହଜୁ !

ମାଆ ର ପଣତ
ହୋଇ ତୁ ମହତ
ମମତା ବର୍ଷାଇ ଥାଉ ।

କି ଗୁଣ ଗାଇବି
ସବୁ ଗୁଣେ ଛନ୍ଦା
ରୂପରେ ତୁ ମୋହିନେଉ ।

ପଣତ ଲୋ ମୋର
ଜାତି ଆଭିଜାତ୍ୟ
ନାରୀଙ୍କ ତୁ ସ୍ୱାଭିମାନ ।

ସ୍ୱାଭିମାନ କରୁ
ଅଭିମାନ କରୁ
ବନ୍ଦନୀୟା,ଗରୀୟାନ !

ତୋ କୋଳରେ ରହି
କାହ୍ନା ରୂପେ ଥାଇ
ଶ୍ରୀ କୃଷ୍ଣ ବି ଖେଳୁଥିଲେ ।

ଖେଳରେ ଖେଳରେ
ସ୍ନେହରେ ସ୍ନେହରେ
ବାଲ୍ୟ ଲୀଳା କରୁଥିଲେ ।

ମମତମୟୀ ଗୋ
ମମତା ପସରା
ଅଫୁରନ୍ତ,ଅସରନ୍ତି ।

ପ୍ରଣାମ କରୁଛି
ପ୍ରଣତି ଢାଳୁଛି
ସୁହାସିନୀ,ଗୁଣବତୀ ।


Rate this content
Log in