Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Inspirational Others

2  

Sukanti Hotta

Inspirational Others

ବିଶ୍ୱାସ

ବିଶ୍ୱାସ

1 min
2.2K


ତୁମେ କେଉଁ ଆଡେ ଚାଲିଗଲ କୁହ?

ଖୋଜୁଛି ମୁଁ ହୋଇ ନିରୁପାୟ

ମନେ ଅଛି ପଢ଼ି ଥିଲି ରାମାୟଣ ,

ତୁମେ ଥିଲ ରାମଙ୍କ ହୃଦୟେ

ତୁମେ ଥିଲ ମହାଭାରତରେ

ଦ୍ରୁପଦଙ୍କ କନ୍ୟା ଦ୍ରୌପଦୀଙ୍କ ପାଖେ,

ଯେତେବେଳେ ବସ୍ତ୍ର ହରଣ କରିଥିଲା

ଦୁଷ୍ଟ ଦୁଃଶାସନ ସଭାର ସମ୍ମୁଖେ l

ତୁମେ ଜାଗି ଉଠିଥିଲ ରାଜା ରାଜୁଡା ଶାସନେ,

ଦୂର୍ଗାବତୀ, ଲଷ୍ମୀବାଇଙ୍କ ପାଖରେ,

ମାତା ହୋଇ ଥିଲା ବିପନ୍ନ ଇଂରେଜ ଶାସନେ l

ସଜାଗ ପ୍ରହରୀ ଥିଲ ବୁଦ୍ଧ, ଯୀଶୁ, ଗାନ୍ଧୀ, ଗୋପବନ୍ଧୁଙ୍କ ପାଖରେ,

ତୁମ ଯୋଗୁ ପ୍ରଚାରିତ ହେଲା

ଶାନ୍ତି ଅହିଂସାର ବାଣୀ ଦେଶ ପାଇଲା ସ୍ୱାଧୀନ l

ମୋତେ ଲାଗେ ତୁମେ ରହି ଗଲକି ପୁସ୍ତକ ମଧ୍ୟରେ,

ଆସିଯାଅ ମୋର ଅନୁରୋଧ,

ବଜାଅ ଶାନ୍ତିର ମଧୁର ସଂଗୀତ l

ଧ୍ଵଂସ ହେଇ ଯାଉ ମାନବର ହିଂସା କ୍ରୋଧ

ଲାଗିବନି ଗୁଳି ଗୁଳା ବାରୁଦର ଯୁଦ୍ଧ,

ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ହେବ ରାମ ରାଜ୍ୟ l

ଉଡିବ ଶାନ୍ତିର କୋପତ ମନ ଆନନ୍ଦରେ ନ କରି ରୋଦନ,

ଫେରିବ ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ପ୍ରୀତିର ଅମୃତ ମୂର୍ଚ୍ଛନା ।


ସୁକାନ୍ତି ହୋତା

ତାଳଚେର


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational