Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Classics

ମୁନି ମୌନ ହୋଇଯାଏ

ମୁନି ମୌନ ହୋଇଯାଏ

1 min
6.7K


ନା ଶବ୍ଦର ଆଡମ୍ବରରେ

ନା ଶାସ୍ତ୍ରର ବ୍ୟାଖ୍ୟାନରେ

ନା ସ୍ମୃତିର ଶ୍ରବଣରେ

ନା ଜ୍ଞାନର ପରାକାଷ୍ଠାରେ

ନା ବିତ୍ତର ବୈଭବରେ

ନା ତୀର୍ଥର ଆଲମ୍ବନରେ

ନା ଦେବର ଦର୍ଶନରେ…

ସବୁ

ପ୍ରଭେଦ ମିଟିଯାଏ

ଅନ୍ଧାର ହଟିଯାଏ …

ଯେବେ

ଶୂନ୍ୟ ନୀଡ଼ରେ ଆତ୍ମ ପକ୍ଷୀଟି ଜାଗି ଯାଏ !

ମୁନି ମୌନ ହୋଇଯାଏ !


Rate this content
Log in