Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Drama Others

4.8  

ବି. ନିରୁପମା

Drama Others

ଜହ୍ନମାମୁଁ ଅଟେ ସେହି

ଜହ୍ନମାମୁଁ ଅଟେ ସେହି

1 min
379



ରୂପ ,ରଙ୍ଗ ଆଉ ବିଷୟବସ୍ତୁରେ

ମନ ନେଉଥିଲା ମୋହି ,

ଅତି ପରିଚିତ, ଶିଶୁଙ୍କ ପତ୍ରିକା

'ଜହ୍ନମାମୁଁ' ଅଟେ ସେହି ।


ପ୍ରଚ୍ଛଦ ଯେମିତି ,କାହାଣୀ ସେମିତି

ମନକୁ ଛୁଇଁଲା ଭଳି ,

ସୂଚୀପତ୍ର ଠାରୁ ସଂପାଦକୀୟ ଯେ

ଛବି ତାହା ଠାରୁ ବଳି ।


ବିଜ୍ଞାପନ ସହ ବିଶ୍ୱ-ବାତାୟନ 

ଇତିହାସ, କିମ୍ବଦନ୍ତୀ ,

କାଳ୍ପନିକ ପୁଣି ବଡ଼ମଣିଷଙ୍କ

କଥା ବି ସରସ ଅତି ।


ବିକ୍ରମ ବେତାଳ କାହାଣୀ ଗୋଟିକ

ଶିହରଣ ସୃଷ୍ଟିକାରୀ ,

ପ୍ରତିଥର ଆସେ ନୂଆ ନୂଆ ଗପ

ଦିଅଇ ଆନନ୍ଦ ଭାରି ।


ଧାରାବାହିକ ବି ଗପ ରହିଥାଏ

ରହସ୍ୟ ରୋମାଞ୍ଚ ଭରା ,

ଦେଶ ବିଦେଶର ଲୋକକଥା

ପଢ଼ି ହୋଇଯାଏ ଆତ୍ମହରା ।


ପୁରାଣ ପ୍ରସଙ୍ଗ ସହ ରହିଥାଏ

କେତେ କେତେ ନୀତିଶିକ୍ଷା ,

ପଚିଶ ବର୍ଷର ପୁରୁଣା କାହାଣୀ

ସଙ୍ଗେ ହୋଇଯାଏ ଦେଖା ।


ଭିତରେ ବିଜ୍ଞାନ ଖବର ସାଙ୍ଗକୁ

ଜଣା ଓ ଅଜଣା ତଥ୍ୟ ,

ପ୍ରଶ୍ନୋତ୍ତର କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମରୁ କିଞ୍ଚିତ

ଜ୍ଞାନଟି ହୁଅଇ ପ୍ରାପ୍ତ ।


ଭାରି ମଜା ଲାଗେ କାର୍ଟୁନ କଥାଟି

ଯେମିତି ଜୀବନ୍ତ ଅଟେ ,

ଫଟୋ ପରିଚୟ ପ୍ରତିଯୋଗିତାରେ

ଭାଗନେଇ ଚିଠି ଲେଖେ ।


ସତ କହିବା ଯେ ବିନୟୀ ହୋଇବା

ସାହାଯ୍ୟ କରିବା କଥା ,

ପରିଶ୍ରମୀ ହେବା କଳ୍ପନା କରିବା

ପଢ଼ି ଶିଖିଅଛି ଯଥା ।


ଅନୁପ୍ରାଣିତ ମୁଁ ହୋଇଛି ନିଶ୍ଚିତ

ଏଇ ଜହ୍ନମାମୁଁ ପଢ଼ି ,

ସେଇ ଅନୁଯାୟୀ ଜୀବନକୁ ମୋର

ପାରିଛି କିଛିଟା ଗଢ଼ି ।



Rate this content
Log in