Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanta Bhunya

Inspirational

3  

Prasanta Bhunya

Inspirational

ଅନ୍ତଃକରଣ

ଅନ୍ତଃକରଣ

1 min
6.8K


 ବିବର୍ତ୍ତନ କେବେ ଦିଏ ବଦଳାଇ

କେବେ ବଦଳାଏ ଧର୍ମ

ମାନବିକତା ଏବେ ହାଟରେ ଗଡ଼ୁଛି

ଯୁଇରେ ଜାତି ଧର୍ମ ବର୍ଣ୍ଣ;

ମଣିଷ ବୁଝିଲେ ଯୁଗ ବଦଳିବ

ବଦଳିବ ଜୀବନ ଧାରା

ମଣିଷ ଭଳିଆ ମଣିଷ ବଞ୍ଚିଲେ

ହସିବ ଆମର ଧରା...!

-ପ୍ରଭୂ


Rate this content
Log in