Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sasmita Acharya

Others

2  

Sasmita Acharya

Others

ସବୁ କୁମ୍ଭୀର କାନ୍ଦଣା

ସବୁ କୁମ୍ଭୀର କାନ୍ଦଣା

1 min
6.9K


ଆମନ୍ତ୍ରଣ କରି ନ ଥିଲା ତ

ଭୋକିଲା ଶ୍ଵାନ ଶୃଗାଳକୁ

ହେବାକୁ ସେ ଧର୍ଷିତା…

ମୃତ୍ୟୁ ପରେ ପୁଣି କାହିଁ

ଏତେ ବିଚାର ଆଲୋଚନା

ହେବ କାହିଁ ସେ ନିନ୍ଦିତା…||

ସବୁ ପ୍ରହସନ

ଅନ୍ୟାୟ ରାଜନୀତି ପଛରେ ନିରୀହ ଜୀବନକୁ ନ୍ୟାୟ ଦେଇ ନ ପାରି ନ୍ୟାୟ କାନ୍ଦୁଛି ……

ପୁଣି କାଲିକୁ କିଏ ବଳି ପଡିବ ତା'ର ଭାଗ୍ୟରେଖା

ନିର୍ଣ୍ଣୟ ଚାଲିଛି ……

ସବୁ କୁମ୍ଭୀର କାନ୍ଦଣା……


Rate this content
Log in