Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kali Kumar

Romance

5.0  

Kali Kumar

Romance

ଅପରିଚିତା ନାୟିକା

ଅପରିଚିତା ନାୟିକା

1 min
428


କେତେବେଳେ ତୁମେ   ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଅପରାହ୍ନେ

       ଝାଞ୍ଜି ଖରା ସାଜି ଆସ,

କେତେବେଳେ ପୁଣି   ଶ୍ରାବଣ ବାରିର

      ସ୍ମୃତି ଡଙ୍ଗା ହୋଇ ଭାସ ।

କେତେବେଳେ ତୁମେ  ଭାଦ୍ରବ ମାସର

        ସ୍ୱଚ୍ଛ ନିରିମଳ ବେଶ,

କେତେବେଳେ ପୁଣି   କାଶତଣ୍ଡି ଭଳି

        ଶୁଭ୍ର ସୁଶୀତଳ ଦିଶ ।

କେତେବେଳେ ତୁମେ  ଶୀତୁଆ ସକାଳେ

       ଘାସରେ କାକର ମୋତି,

କେତେବେଳେ ପୁଣି    ବିରହ ଜୀବନେ

      ମୋ ପ୍ରେମ ପଥରେ ସାଥି ।

କେତେବେଳେ ତୁମେ  ମଳୟ ପବନେ 

       ବସନ୍ତକୁ ନେଇ ଆସ,

କେତେବେଳେ ପୁଣି  ପ୍ରେମର ସ୍ପର୍ଶରେ

      ମହମହ ତୁମେ ବାସ ।

କେତେବେଳେ ତୁମେ  ଟିକିଏ କଥାରେ 

      ଅଭିମାନେ ଯାଅ ରୁଷି,

କେତେବେଳେ ପୁଣି  ପଦିଏ କଥାରେ

     ଖିଲିଖିଲି ଦିଅ ହସି ।


Rate this content
Log in