Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Action Children Inspirational

4.9  

ବି. ନିରୁପମା

Action Children Inspirational

ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ

ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ

1 min
619



ହେ ଅତିଥି ବନ୍ଧୁ,ତୁମ ପଦ ବନ୍ଦୁ

ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ ,

ହୋଇ ହରଷିତ, କରୁଛୁ ସ୍ୱାଗତ

ଦେଇଟି କୁସୁମ,ଚନ୍ଦନ ।

ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ....


ତୁମେ ଏ ମାଟିର ସୁଯୋଗ୍ୟ ଦାୟାଦ ,

ପାଶେ ପାଇ ଆମେ ହେଉଛୁ ଆନନ୍ଦ।


ଆମେ କୁନି କୁନି ଶିଶୁ ଏ ମାଟିର ,

ବଡ଼ ହୋଇ ଟେକ ରଖିବୁ ଜାତିର ।

ତୁମ ଶୁଭାଶିଷ-ପାଇବାକୁ ଆଶ

କର ସ୍ନେହ ଡୋରେ ବନ୍ଧନ ।


ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ.....

ହେ ଅତିଥି ବନ୍ଧୁ,ତୁମ ପଦ ବନ୍ଦୁ

ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ ।


ସୁଭାଷ,ଶାସ୍ତ୍ରୀଜୀ, ଭଗତ-କାଲାମ ,

ଜନମି ଏ ଦେଶେ ରଖିଗଲେ ନାମ ।


ମାଳତୀ ଚୌଧୁରୀ-କୁନ୍ତଳା କୁମାରୀ ,

ରମା ଦେବୀ ହେଲେ ମହୀୟସୀ ନାରୀ ।

ବତାଅ ହେ ବାଟ-ପଢ଼ି ଭଲ ପାଠ

ହେବୁ ଯେହ୍ନେ ବିଶ୍ବ ବନ୍ଦନ ।


ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ.....

ହେ ଅତିଥି ବନ୍ଧୁ,ତୁମ ପଦ ବନ୍ଦୁ

ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ ।


ହୋଇ ହରଷିତ,କରୁଛୁ ସ୍ୱାଗତ

ଦେଇଟି କୁସୁମ,ଚନ୍ଦନ ।

ଘେନ ଆମ ଅଭିନନ୍ଦନ....


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in