Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Narmada Sahu

Others

2  

Narmada Sahu

Others

ଏ ଛାତିର ଯେତେ କୋହ

ଏ ଛାତିର ଯେତେ କୋହ

1 min
6.6K


ଏ ଛାତିର ଯେତେ କୋହ

ଏ ମନର ଯାତନା..

ଲୁହ ହୋଇ ବହିଯା’ରେ

ଏ ଅନ୍ଧାର ଅଗଣା....

ଜହ୍ନ କାନ୍ଦେ ତାରା କାନ୍ଦେ

କାନ୍ଦେ ବି ତ ଅନ୍ଧାର,

ଲୁହ ଛଡା କୁହ ସାଥୀ

କିଏ ବେଶି ନିଜର......

ଏ ମନର ଯେତେ କଥା

ହୃଦୟର ବେଦନା....

ଲୁହ ହୋଇ ବହିଯା’ରେ

ଏ ଅନ୍ଧାର ଅଗଣା....(1)

ଫୁଲ ଝୁରେ ବାସ୍ନା ଝୁରେ

ଝୁରେ ବି ତ ସପନ,

ନିରବତା ଛଡା କୁହ

କିଏ ରଖେ ଗୋପନ.....

ଏ ଛାତିର ଯେତେ ବ୍ୟଥା

ଜୀବନର ଯାଚନା....

ଲୁହ ହୋଇ ବହିଲାରେ

ଏ ଅନ୍ଧାର ଅଗଣା....(2


Rate this content
Log in