Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

LAXMAN KUMAR BEHERA (ଯତି)

Others

3  

LAXMAN KUMAR BEHERA (ଯତି)

Others

ଛାତି ତଳର କଥା

ଛାତି ତଳର କଥା

1 min
6.9K


ସବୁ ଦିନେ ନାହିଁ ଗୋ ସତୀ

ଚାନ୍ଦିନୀ ରାତି

ଭାବ ପୀରତି

ସବୁ ଦିନେ ଯଦି ପୀରତି ଥାଆନ୍ତା

କୀରତି ପତାକା

ଉଡାଇ ଥାନ୍ତି ।

କେବେ ରହେ ନାହିଁ ଯୌବନ

ଧନ କି ଜନ

ଜୀବ ଜୀବନ

ସବୁ ଦିନେ ଯଦି ଜୀବନ ଥାଆନ୍ତା

ମଦନ ସାଥିରେ

ଘୁରି ଥାଆନ୍ତି ।

ସବୁବେଳେ ନାହିଁ ଗୋ ଆଶା

ଶୀତ ବରଷା

ମହୁଲି ନିଶା

ସବୁବେଳେ ଯଦି ବରଷା ହୁଅନ୍ତା

ଭରସା ନିଶ୍ଚିତ

ରଖି ଥାଆନ୍ତି ।

ସବୁ ଦିନେ ନାହିଁରେ ମନ

ବଇଁଶୀ ସ୍ବର

କଳା ବଦନ

ସବୁ ଦିନେ ଯଦି ସ୍ବର ଶୁଭୁଥାନ୍ତା

ରାଇ କହ୍ନେଇଙ୍କୁ

ଦେଖୁ ଥାଆନ୍ତି ।

ସବୁବେଳେ ହୁଏନି ବଳି

ଘରୋଇ କଳି

ବିରି ଚକୁଳି

ସବୁବେଳେ ଯଦି କଜିଆ ହୁଅନ୍ତା

ତିଷ୍ଟି ରହିଥାନ୍ତା

ପାପ ଅଶାନ୍ତି ।

ଶ୍ରୀ ଲକ୍ଷ୍ମଣ କୁମାର ବେହେରା (ଯତି)

କବି କୁଟୀର,ଦଣ୍ଡାସିଂହା, ବାରକୋଟ

ଦେବଗଡ (ଓଡିଶା)

ମୋ - ୦୯୬୬୮୨୪୨୭୨୦


Rate this content
Log in