Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Classics Inspirational

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Classics Inspirational

ଲାଗନ୍ତା ବହୁତ ମଜା

ଲାଗନ୍ତା ବହୁତ ମଜା

1 min
9.2K



ମୋ ଗାଆଁ ମୋତେ ଭାରି ଭଲ ଲାଗେ

ସତେ ମୋ ମାଆଟି ପରି ,

ଅତି ଆପଣାର-ଅତୀବ ସୁନ୍ଦର

କିଏ ହେବ ତା'ର ସରି !


ଚନ୍ଦନଠୁଁ ବଳି ଧୂଳି-ମାଟି ତା'ର

ବୋଳୁଥିଲି ପିଲାବେଳେ ,

ଭାରି ଇଚ୍ଛାହୁଏ,ଏଇ-ଲାଗେ ଥରେ

ଗଡ଼ି ଯାଆନ୍ତି ତା' କୋଳେ ।


କୁନି ପିଲାଟିଏ ହୋଇଯାଆନ୍ତି କି

ସମୟ ଯାଆନ୍ତା ଥମି ,

ଆଉ ଥରେ ମୁହିଁ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତି

ସେଇ ମିଠା ଚଗଲାମି ।


ତା' କୋଳରେ ଖେଳି-ବଣ,ବୁଦା ବୁଲି

ଖାଆନ୍ତି କଣ୍ଟେଇ କୋଳି ,

ବର ଓହଳରେ ସାଙ୍ଗ-ସାଥୀ ମେଳେ

ଖେଳନ୍ତି ବି ଟିକେ ଦୋଳି ।


ଆମ୍ବ ତୋଟାମାଳେ ଘୁରି ବୁଲନ୍ତି ମୁଁ

କୋଇଲି ସ୍ୱରକୁ ବାରି ,

ତା' ରାବକୁ ପୁଣି ନକଲ କରନ୍ତି

ସାଙ୍ଗମେଳେ ମିଶି କରି ।


ଗାଆଁ ଯାତ ଦେଖି ମଉଜ କରନ୍ତି

କିଣନ୍ତି ଖେଳଣା କେତେ ,

ନାନାଜାତି ପିଠା କରିକି ଖୁଆନ୍ତା

ଗେଲକରି ମାଆ ମୋତେ ।


ସତରେ ନା ଯଦି ଏମିତି ହୁଅନ୍ତା

ଲାଗନ୍ତା ବହୁତ ମଜା ,

ବରଷାରେ ଭିଜି ଗୀତ ଗାଆନ୍ତି ମୁଁ

କେସୁର ମାଇଲା ଗଜା ।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action