Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Romance Tragedy

4.8  

ବି. ନିରୁପମା

Action Romance Tragedy

ଅରଜିବ କେଉଁ ଯଶ

ଅରଜିବ କେଉଁ ଯଶ

1 min
4.6K


ଆଖି ଲୁହ ନିତି ଆଖିରେ ମାରି ଯେ

ଓଠରୁ ଝରାଏ ହସ ,

ତାକୁ ଆଉ କେତେ ଦୁଃଖ ଦେଇ ତୁମେ

ଅରଜିବ କେଉଁ ଯଶ !!(ଘୋଷା)

ହତାଦର ଯେତେ କଲେ କର ପଛେ

କହିବିନି ମୁହଁ ଖୋଲି ,

ଦୁନିଆ ଆଗରେ ଦାବି କରିବିନି

ଅଧିକାର ଅଛି ବୋଲି ।

ତୁମ ନିନ୍ଦା ଗାଇ ଭୁଲିବି ନାହିଁ -ମୁଁ

କେବେ ହେଲେ ବହି ରୋଷ ।(୧)

କୁହ ଆଉ କେତେ ଦୁଃଖ ଦେଇ ମୋତେ

ଅରଜିବ କେଉଁ ଯଶ !

ମୋ ଆଖିରେ ଲୁହ ଦେଖିବାକୁ ଯଦି

ପାଉଅଛ ତୁମେ ସୁଖ ,

ମୁହଁ ଖୋଲି କେନ୍ନେ କହିବି ମୁଁ ଆଉ

ଦୂର କର ବୋଲି ଦୁଃଖ ।

ତୁମ ଖୁସି ଲାଗି ଯେତେ ଦୁଃଖ ଦେଲେ

ଦେବିନାହିଁ କେବେ ଦୋଷ ।(୨)

କୁହ ଆଉ କେତେ ଦୁଃଖ ଦେଇ ମୋତେ

ଅରଜିବ କେଉଁ ଯଶ !

ଆଖି ଲୁହ ନିତି ଆଖିରେ ମାରି ଯେ

ଓଠରୁ ଝରାଏ ହସ ,

ତାକୁ ଆଉ କେତେ ଦୁଃଖ ଦେଇ ତୁମେ

ଅରଜିବ କେଉଁ ଯଶ !!


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action