Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

LAXMAN KUMAR BEHERA (ଯତି)

Others

2  

LAXMAN KUMAR BEHERA (ଯତି)

Others

ଯତି ବଚନ

ଯତି ବଚନ

1 min
6.6K


ନାରୀ ନାରାୟଣୀ ଜାଣ

ନାରୀ ଆପଣା ସମ୍ମାନ

କୁବୁଦ୍ଧି ନ ପାଞ୍ଚ ଯେ',

କୁବୁଦ୍ଧି ପାଞ୍ଚିବ ଯେବେ

ସବଂଶ ନାଶିବ ସେବେ

ଜୀବେ ଜାଣି ଥାଅ ଯେ' । ।। ୦୯ ।।

ଟାଣ କଲମର ମୁନ

ଖଣ୍ଡା ନୁହେଁ ତା' ସମାନ

ଅନ୍ତେ ସାଧୁ ସ୍ମର ଯେ',

ଧରମ ସଦା ବିଜୟ

ଅଧରମ ପରାଜୟ

ଜୀବେ ଜାଣି ଥାଅ ଯେ' । ।। ୧୦ ।।

ମାତୃଭୂମି ମାତୃଭାଷା

ମାଆ ସଭିଠୁଁ ମନୀଷା

ସହୃଦୟେ ପୂଜ ଯେ',

ମୂଳ ଯେବେ ନୁହେଁ ଦୃଢ

ଅଗ ଅନ୍ତେ ହେବ ମଢ

ଜୀବେ ଜାଣି ଥାଅ ଯେ' । ।। ୧୧ ।।

ତୁଣ୍ଡେ ହରିନାମ ସାର

ସେତେ ଖାଅ ଯେତେ ପାର

ପାପୁଁ ପୂଣ୍ୟ ପ୍ରାପ୍ତି ଯେ',

କଳି କାଳେ କଳି ରଚେ

ପାପ ଆଗ ପୂଣ୍ୟ ପଛେ

ଜୀବେ ଜାଣି ଥାଅ ଯେ' । ।। ୧୨ ।।

ଶ୍ରୀ ଲକ୍ଷ୍ମଣ କୁମାର ବେହେରା (ଯତି)

କବି କୁଟୀର, ଦଣ୍ଡାସିଂହା, ବାରକୋଟ

ଦେବଗଡ (ଓଡିଶା)

ମୋ-୯୬୬୮୨୪୨୭୨୦


Rate this content
Log in