Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bauribandhu Lenka

Romance

5.0  

Bauribandhu Lenka

Romance

ପ୍ରିୟା

ପ୍ରିୟା

1 min
374



କେତେବେଳେ ପ୍ରିୟା ଉଷ୍ଣ ପ୍ରସ୍ରବଣ

କେତେବେଳେ ଚାରୁ ଚାନ୍ଦିନୀ ରାତି

କେତେବେଳେ ସେ ଯେ ଅଶାନ୍ତ ଶ୍ରାବଣ

କେତେବେଳେ ମଧୁମାସର ପ୍ରୀତି ॥


କେତେବେଳେ ପ୍ରିୟା ଅଶିଣ ଆକାଶେ

ପୁନେଇଁ ଜହ୍ନର ଶୋଭା ପସରା

କେତେବେଳେ ପୁଣି ଗରଜିଲା ମେଘ

ଶ୍ରାବଣ ମାସର ମେଘ ଅସରା ॥


କେତେବେଳେ ଗାଏ ପ୍ରେମର ରାଗିଣୀ

ଅଦିନେ ବସନ୍ତ ଆସଇ ଫେରି

କେତବେଳେ ରୁକ୍ଷ କର୍କଶ ନିଦାଘ

ସନ୍ତାପରେ ମନ ହୁଅଇ ଘାରି ॥

*******



Rate this content
Log in