Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ram Prasad Bisoi

Tragedy

3  

Ram Prasad Bisoi

Tragedy

ଅଭିନବ ଯାଜ୍ଞସେନୀ,

ଅଭିନବ ଯାଜ୍ଞସେନୀ,

10 mins
7.1K


ଜୀବନ ଯନ୍ତ୍ରଣା ପଛେ,

ହାତ କାହାର,

ତୁମର ନା ମୋର ?

ଭାବିଥିଲି 

ତୁମକୁ ଭବସାଗରର ଜୀବନତରି, 

ହେଲେ,

ଭଉଁରି ଦେଖି ଭସାଇ ଦେଲ ମତେ 

ଛାଡି ଚାଲିଗଲ କରି ମତେ ପର,

କହିଗଲ ,

ବରଂ, ନିଜେ ଜଳ ,

ଜଳି ଜଳି ହୋଇଯାଅ 

ନିଃଶେଷ,

ତମ ପ୍ରଚଣ୍ଡ ବୋଧତତ୍ତ୍ୱର 

ଯଜ୍ଞକୁଣ୍ଡରୁ ଧୂଆଁ ହୋଇ 

ଉଠିବି, 

ସ୍ମୃତି ହୋଇ ସାଥି 

ତୁମ ସହ ଚାଲିଥିବି 

ବନି 

ତୁମ ଛାଇ ,

ତୁମ ନୟନୁ ଝରିବ  

ଶ୍ରାବଣୀର ମଲ୍ଲିହାର, ଝରୁ... 

ମୋ ବିନା

ହସିବ ତ ମାଟି ଓ ଆକାଶ ,

ଯେତେ ସମୟ 

ତୁମେ ଜଳି ଚାଲିଥିବ

ଟିକକ ଅନ୍ଧାର ତ କରିପାରିବ ଦୂର ,

ତୁମ ପ୍ରାରବ୍ଧ 

ଯେ ଜ୍ଵାଳାର ମାହାର୍ଘ୍ୟ 

ଉଠିବ ପଡିବ 

ପ୍ରଜ୍ଞାଧ୍ୱନି ଓ ବେଦମନ୍ତ୍ର, ,

ଯକ୍ଷ ,କିନ୍ନର ,ଗନ୍ଧର୍ବ ଯେ ତୁମ ସହଚର ,

ନିଶ୍ଚୟ କରିବ ସୃଷ୍ଟି 

ଜୀବନ ଯଜ୍ଞରୁ ରଚିବାକୁ ଆଉ ଏକ ମହାଭାରତ 

ପାର୍ଥ,ସାରଥି ଓ 

ଅଭିନବ ଯାଜ୍ଞସେନୀ ---------!

©®କାଶ୍ୟପ,

Ram Prasad Bisoi,

Rayagada,9437234472


Rate this content
Log in