Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dr Susmita Dash

Tragedy

3  

Dr Susmita Dash

Tragedy

ଅପ୍ରତ୍ୟାଶିତ

ଅପ୍ରତ୍ୟାଶିତ

1 min
7.1K


ଶବ୍ଦ ସବୁ ଲୁଚକାଳି ଖେଳୁଛନ୍ତି

ମୋ କଲମ ମୂନ ସହିତ ,

କେତେ କଥା, କେତେ ବ୍ୟଥା

କେତେ ପୁଣି ଲୁକ୍କାୟିତ କଥା...

କାଗଜ ରେ ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ ହେଉ ହେଉ

ଝଡି ପଡୁଛନ୍ତି କେଉଁଠାରେ।

ଅନ୍ତରର ଭାବକୁ

କବିତାର ରୂପ ଦେଉ ଦେଉ ,

ଲୟ, ମାଧୁର୍ଯ୍ୟ ହଜେଇ ଦେଉଛନ୍ତି।

ଠିକ୍ ଯେପରି ଆନନ୍ଦର ପରିପ୍ରକାଶ,

ହୁଏ ଅଶ୍ରୁରେ ଏବଂ

ଦୁଃଖର ,

କୋହଭରା ସ୍ମିତହାସ୍ୟ ରେ

ମୋ କବିତା ବି, ମୋ ପରି

ଅଝଟ, ଅବୁଝା, ଅପ୍ରତ୍ୟାଶିତ

ହୋଇଯାଇଛି।


Rate this content
Log in