Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Neelima Nivedita Behera

Romance

1  

Neelima Nivedita Behera

Romance

ଏଣୁତେଣୁ - ୨୧

ଏଣୁତେଣୁ - ୨୧

1 min
1.1K


ଖରାରେ ବୁଲିଲେ ନାଲି ପଡ଼ିବିନି

ନୁହେଁ ମୁଁ ସୁନ୍ଦରୀ ଗୋରୀ

ତଥାପି ହସ ମୋ ମଖମଲ୍ଲୀ ବୋଲି

ବୋଲାଏ ମୁଁ ନୀଳ ପରୀ;

ନୀଳ ନିରବତାକୁ ଓଠରେ ସଜାଇ

ଆଖିରେ ମାଖଇ ଲୁହ

ଶବ୍ଦମାନେ ଯେବେ ସହାୟ ହୁଅନ୍ତି

ଛୁଟଇ କବିତା ସୁଅ ।


Rate this content
Log in