Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

ବିଦାୟୀ ସନ୍ଧ୍ୟା ଗୋ

ବିଦାୟୀ ସନ୍ଧ୍ୟା ଗୋ

1 min
317


ସମ୍ପ୍ରତି ବର୍ଷର
ବିଦାୟୀ ସନ୍ଧ୍ୟା ଗୋ !
ଅର୍ଦ୍ଧ ନିମିଲିତ ନୟନ ନେଇ ।

ବିଷାଦକୁ ନିଜ
ଅଙ୍ଗ ବସ୍ତ୍ର କରି
ମଉନେ ଲୁଚିଛ କୋଣରେ ଯାଇ ।

ସରମି ଯାଇଛି
ନରମ ନୟନ
ଅବା ଭିଜିଅଛି ନିରାଶା ନୀରେ ।

ଶୋକ ସନ୍ତାପିତ
କାରୁଣ୍ୟ ଚାହାଣି
ମରମେ ମରମେ ଦରଦ ଭରେ ।

ମେଲାଣି ନେଉଛ
ମୋ' ଏ ଅଗଣାରୁ
ସେଇଥିପାଇଁ କି ଏତେ ଉଦାସ ।

ଉଦାସୀ ସନ୍ଧ୍ୟା ଗୋ
ଦୁଃଖ କର ନାହିଁ
ଭୁଲିବିନି କେବେ ତୁମ ସଂସ୍ପର୍ଶ ।

ଇତିହାସ କେବେ
ଭୁଲି ପାରିବିନି
ଆଗାମୀ ଯୁଗକୁ ସ୍ୱାଗତ କରି ।

ଆଗାମୀ ଯୁଗ ତ
ନିତ୍ୟ ଅନିଶ୍ଚିତ
ଅତୀତ ଯେ ଅନ୍ତରଙ୍ଗ ମୋହରି ।

ସନ୍ଧ୍ୟା ଗୋ,ତୁମରି
ଅନ୍ତରଙ୍ଗତା ରେ
ନୂଆ ସକାଳକୁ ସଜେଇ ଦେବ ।

ସୁନେଲି ସକାଳ
ନିର୍ମିବ ନିର୍ମାଲ୍ୟ
ନୂଆ ବରଷ ବି ବୈଭବା ହେବ ।

ଶୁଭଦା ସନ୍ଧ୍ୟା ଗୋ
କାଲିର ସନ୍ଧ୍ୟା ଯେ
ଗେଲ୍ହେଇ, ତୁମରି ସାନ ଭଉଣୀ ।

ତୁମ ଅସ୍ତରାଗେ
ସିମନ୍ତିନୀ ସାଜି
ନାଇବ ଅନୁପ ରଙ୍ଗେ ଓଢଣୀ ।

ବର୍ଷ ଭଉଣୀ ଗୋ
ଦିବ୍ୟ ଓଢଣୀରେ
ତୁମରି ସୀମନ୍ତ ସଜେଇ ଦେବି ।

ଲକ୍ଷ୍ମୀ ସରସ୍ୱତୀ
ଶାଶ୍ୱତୀ ରୂପରେ
ପାଇବି ତୁମକୁ,ଆଶା ରଖିବି ।

ସୁବର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରତିମା
ରୂପେ ନିରୂପମା
ମୋହିନୀ କନ୍ୟାର ଆଭୂଷଣରେ ।

ସାରା ସଂସାରକୁ
ଆଦରି ନେବ ଗୋ
ସୁଖରେ ସୁଖରେ,ହସ ଖୁସିରେ ।

ନ ରହିବେ କେହି
ଆତଙ୍କି ବୈଦେହୀ
ଅଭାବ ଅଙ୍କକୁ ଲିଭେଇ ଦେବ ।

ହସି ହସାଇବ
ଏ ସାରା ସଂସାର
ହସରେ ହସରେ ଉଲ୍ଲସି ଯିବ ।


Rate this content
Log in