Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Gyanaranjan Sahoo

Romance

3  

Gyanaranjan Sahoo

Romance

ଅଙ୍ଗୀକାର

ଅଙ୍ଗୀକାର

1 min
6.9K


      ଅଙ୍ଗୀକାର

କାତମାରେ ନାଉରିଟେ ହୋଇ

ମନ ଡଙ୍ଗାରେ ବସାଇ 

ଇଛାହୁଏ ବାହିନେଵି

ଦୂର ରାଇଜର ନିଭୃତ

ଅଜଣା ଅପହଞ୍ଚ ଟାପୁକୁ

ଯେଉଁଠି ନ ଥିବ ଛଳନା

ନା ପ୍ରତାରଣା  ।

ଖୋଲା ଆକାଶ ତଳେ ଉଡୁଥିବ

ମୁକ୍ତ ପ୍ରଜାପତିଟିଏ ହୋଇ

ଧାଉଁଥିବି ତୁମ ପଛେ ବାହୁକୁ ବଢ଼ାଇ

ମତୁଆଲା ସମୀରଣେ ଯଦି ହୁଅ ବାଇ

ଧରିନେବି ଲମ୍ଫଦେଇ

ଦୁନିଆର ଚାରି କାନ୍ଥ ଡେଇଁ

ବାଡ଼ବତା ନ ମାନି ଡେଣାକୁ ମେଲାଇ

ଭେଟିଦେବି ଜୀବନର ସବୁ ସୋମରସ

ଶେଷ ବୁନ୍ଦାକୁ ବୁହାଇ ।

ପିଇଯିବ ସରାଗରେ

ତୃଷାର୍ତ୍ତ ପରି ଢକ ଢକ କରି

ମାଦକତା ଭରା ଆଖିରେ ମୁହଁକୁ ଲୁଚେଇ

ପରିହାସେ ପଚାରିବି ଅନୁଭବ

ପ୍ରଶ୍ନଟିଏ ଅସଜଡ଼। କରି

ଲାଜ ମିଶା ମିଛ ରାଗେ

ଉଁ...ହୁଁ କରି ମାରୁଥିବ ପରିତୃପ୍ତିର ହାଇ 

ବାନ୍ଧିନେବି ପ୍ରେମ ଅଙ୍ଗୀକାର

ଏ ହୃଦ ଗଣ୍ଠିଲିରେ

ଇଛାମତେ ବାଢ଼ି ଦେବ

ମୋ ଥାଳ ପୂର୍ଣ୍ଣ କରି ।


Rate this content
Log in