Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajesh Kumar Jain

Comedy

3  

Rajesh Kumar Jain

Comedy

ବିୟର୍ ବାର୍

ବିୟର୍ ବାର୍

1 min
6.5K


ବିୟର୍ ବାର୍

 

ରାଜେଶ କୁମାର ଜୈନ୍ (ଶାନ୍ତିରାଜେଶ)

 

ସବୁଠାରୁ ବଡ଼ ବେପାର

ପ୍ରମୁଖ ଘଟଣାର ସୂତ୍ରଧର

ଖଜଣାର କମାଇଛି ଭାର

ଘରେ ଘରେ ଶୁଭେ ତା ସ୍ୱର

       ବିୟର୍ ବାର୍  ।

 

ସମାଜରେ କରାଉଛି ୱାର୍

ଭାଇକୁ ଭାଇ କରୁଛି ପ୍ରହାର

ବୋଲନ୍ତୁ ଆନନ୍ଦେ ଏକବାର

ଏ ଯୁଗର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ପାନୀୟ ଆହାର

       ବିୟର୍ ବାର୍ ।

 

ଭିକାରି ହେଉ ବା ଅଫିସର

ସଭିଙ୍କ ଆପଣା ଏହି ଘର

କରେନା ପାତର ଅନ୍ତର

ସାରା ପୃଥିବୀଟା ଆପଣାର

       ବିୟର୍ ବାର୍ ।

 

ପୂଜା, ପିକ୍ନିକ୍ ହେଉ ବା ବାହାଘର

ହେଉ ଅବା ଶେଷଯାତ୍ରାର ସ୍ୱର୍ଗଦ୍ୱାର

ସବୁଥିରେ ଏହା ହୁଏ ଅତି ଦରକାର

ଏ ବିନା ନ ହଲନ୍ତି ଏ ଯୁଗର ନର

       ବିୟର୍ ବାର୍ ।

 

ଆତ୍ମବିଶ୍ୱାସର ସବୁଠାରୁ ବଡ଼ ଘର

ଭାବୀ ପିଢ଼ି ବି ଭାବୁନାହାନ୍ତି ତାକୁ ପର

ନାରୀ-ନିର୍ଯ୍ୟାତନାର ମୂଳ ଦୁଆର

ୟା’ରି ନାଟରେ ଚାଲିଛି ସଂସାର

       ବିୟର୍ ବାର୍ ।

 

କଳିଯୁଗର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ହତିଆର

ସଙ୍କଟମୋଚନ ଏହାର ଦ୍ୱାର

ଦର୍ଶନ ମାତ୍ରେ କଷ୍ଟରୁ ପାର

କଳିର ମନ୍ଦିରକୁ ସାଷ୍ଟାଙ୍ଗ ନମସ୍କାର

       ବିୟର୍ ବାର୍ ।

 

ଅପର୍ଣ୍ଣା ନଗର, ଚାଉଳିଆଗଞ୍ଜ, କଟକ-୭୫୩୦୦୪

ଫୋନ୍ : ୯୪୩୭୦୨୦୬୧୮

*****


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy