Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bauribandhu Lenka

Others

4.9  

Bauribandhu Lenka

Others

ଏକାନ୍ତ

ଏକାନ୍ତ

1 min
7.3K


ବିଜନ ଏ ବେଳାଭୂମି

ଶୁଭେ ନାହିଁ କୋଳାହଳ

ଉଠେନି ତରଙ୍ଗ ଆଜି

ଶାନ୍ତ ଏ ସାଗର ଜଳ॥୦॥

ଅସୀମ ସେ ଜଳ ରାଶି

ଏକାନ୍ତେ ମୁଁ ଦେଖେ ବସି

ଭାବନାରେ ଯାଏ ଭାସି

ପାଏନି ତା ଥଳ କୂଳ

ବିଜନ ଏ ବେଳାଭୂମି

ଶୁଭେ ନାହିଁ କୋଳାହଳ॥୧॥

ହେ ପ୍ରଭୁ ବିଶ୍ୱ ନିୟନ୍ତା

ଅଖିଳ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ କର୍ତ୍ତା

ନାହିଁ ମୋ ସେ ଦିବ୍ୟଦୃଷ୍ଟି

କଳିବାକୁ ତୁମ ଖେଳ

ବିଜନ ଏ ବେଳାଭୂମି

ଶୁଭେ ନାହିଁ କୋଳାହଳ॥୨॥

ଜୀବନର ପଥେ ପଥେ

ସୁଖ ଦୁଃଖ ସବୁ ଯେତେ

ହଜାଇ ବସିଛି ଆଜି

ଥିଲା ତୁମ ମାୟା ଜାଲ

ବିଜନ ଏ ବେଳାଭୂମି

ଶୁଭେ ନାହିଁ କୋଳାହଳ॥୩॥

*****


Rate this content
Log in