Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Puspita Dash

Inspirational

2.5  

Puspita Dash

Inspirational

କା'

କା'

1 min
1.5K


ଦୁଃଖ ବୋଇତ ବାହିବ କେତେ

ସୁଖର ସଂସାରରେ,

ପୁଅ ଝିଅଙ୍କ ହସରେ ଖୋଜ

ଫୁଲର ପସରାରେ;

ନାତି ନାତୁଣୀ ସଙ୍ଗରେ ଖେଳ

ଶୈଶବର ଛୁଆଁ ,

କୁନି ଓଠର ହସରେ ଦେଖ

ଇଏ ତୁମରି କା'।।


Rate this content
Log in