Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sukanti Hotta

Tragedy

2.5  

Sukanti Hotta

Tragedy

କିପରି ଲେଖିବି କବିତା

କିପରି ଲେଖିବି କବିତା

1 min
4.3K



ସ୍ମୃତିର ଧାରେ ଲେଖି ବାକୁ କିଛି,

ଧରି ଅଛି ମୋ କଲମକୁ l

ଲେଖିଥାନ୍ତି, ରୋକିଦେଲି ଦେଖି ତୁମ,

ଅଶ୍ରୁଭିଜା ନୟନକୁ l


ତୁମ ଅଶ୍ରୁ ସହି ପାରେନି କାହିଁକି କେଜାଣି,

ତୁମ ହସ ଭାରି ଭଲଲାଗେ l

ଭୁଲାଇ ଦିଏ....

ଲେଖିବାର ସମସ୍ତ କାହାଣୀ l


ତୁମ ମୌନ ମୁହଁ,

ମୋତେ ଦିଏ ପାଗଳ କରି l

ମୁଁ ଚେୟାର ରେ ବସିଯାଏ,

ଜଡ ମୂର୍ତ୍ତିଟିଏ ପରି l


ତୁମଠୁ ଦୂରରେ ରହି...

ଲେଖିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କଲି,

କିନ୍ତୁ, ଚକ୍ଷୁର ଲୋତକରେ

କାଗଜକୁ ଓଦା କରିଦେଲି l


ତୁମେ କୁହ ସତରେ କିପରି ଲେଖିବି?

ସେହି ସମସ୍ତ ସ୍ମୃତି.......

ସଦାବେଳେ ମୋ ଆଖିରେ ନାଚେ,

ତୁମର ସେହି ପ୍ରତିମୂର୍ତ୍ତି l


ସ୍ମୃତିର ଧାରେ ଧାରେ ଲେଖି ପାରିଲିନି,

ସେହି କାହାଣୀକୁ....

ଖାଲି ଲେଖିଦେଲି ତୁମ ଉପସ୍ଥିତି, ଅନୁପସ୍ଥିତିର,

କ୍ଷୁଦ୍ର ଅନୁଭୂତିକୁ l


ସୁକାନ୍ତି ହୋତା


Rate this content
Log in