Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SARATA KUMAR DAS

Romance

2  

SARATA KUMAR DAS

Romance

ସ୍ମୃତି ଏକ ଅଭୁଲା ଦିନର

ସ୍ମୃତି ଏକ ଅଭୁଲା ଦିନର

1 min
7.2K


ପରିଚୟହୀନ ଯାଯାବରଟିଏ

ପରିଚୟ ମାଗ ନାହିଁ ,

ସୁରଭି ବିହୀନ କାଗଜ ଫୁଲ ମୁଁ

ସୁରଭି ମୋ ଲୋଡା ନାହିଁ ।

କେତେ କୁଂଜବନ କେତେ ବଂଶୀ ସ୍ବନ

କେତେ ଜହ୍ନ ରାତି କେତେ ଚୋରାପ୍ରୀତି

ଅଦିନ ବରଷା ଯାଇଛି ତ ଧୋଇଦେଇ ।

ପରିଚୟହୀନ--------------------।।

ସ୍ମୃତିର ଦୀପାଳି ଜଳି ଜଳି ଯାଏ

ଆଶାର ଆକାଶ ତଳେ ,

ଝରିଝରିଯାଏ ପ୍ରେମ ନିର୍ଝରିଣୀ

ମୋ ମନର ଉପକୂଳେ ।

ମୁଁ ତୁମକୁ କେତେ ଭଲପାଏ ସତେ

ଏହି କଥା କହି କହି ।

ପରିଚୟହୀନ---------------------।।

ତୁମ ପାଇଁ କେବେ ଝରାଏ ଶ୍ରାବଣୀ

କେବେ ତୁମ ପାଇଁ ହସେ ,

ସତ କୁହ ତୁମେ ଝରା ଶେଫାଳୀ ଗୋ

ଭଲପାଅ ମୋତେ କେତେ ।

ମୋ ମନ ଗଗନେ ଚନ୍ଦ୍ରମା ନହେଲ ନାହିଁ

ଢାଙ୍କି ଦିଅ ଥରେ ତୁମ ଚୂର୍ଣ୍ଣ କବରୀରେ

ଅମା ଅନ୍ଧକାର ହୋଇ ।

ପରିଚୟହୀନ---------------------।।

ହସେ ବେଳାଭୂଇଁ ହସେ ନୀଳ କଇଁ

ହସେ ଏ ଚାନ୍ଦିନୀ ରାତି ,

ପାହାଡ ସେପଟେ ଲିଭିଯାଏ ଦିନ

ଲିଭେନାହିଁ ତୁମ ସ୍ମୃତି ।

ବଧୂ ତ ନହେଲ ନାହିଁ ,

ବନ୍ଧୁ ହେବାପାଇଁ କଥା ଦିଅ ମୋତେ ଆଜି ।

ସଜାଇ ଦେବ ଗୋ ସମାଧି ମୋହର

ପ୍ରୀତିର ଗୋଲାପ ଦେଇ ।

ପରିଚୟହୀନ------------------------।।




ଶରତ କୁମାର ଦାସ

ଅଧ୍ୟାପକ,ରାଜନୀତି ବିଜ୍ଞାନ ବିଭାଗ

ବଡବିଲ ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ ,ବଡବିଲ ,କେନ୍ଦୁଝର।

ଦୁରଭାଷ-----9438243149


Rate this content
Log in