Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Romance

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics Romance

ଶଙ୍କିତ ସ୍ନେହ

ଶଙ୍କିତ ସ୍ନେହ

1 min
6.8K


ରୋମାଣ୍ଟିକ କବି ମାୟାଧର ମାନସିଂହ


ଚାରୁ-କେଶୀ ସେଇ ବାଳିକାର ପ୍ରେମ ପାଇଁ

ଏ ଜୀବନେ ମୋର ନ ଦେବାର କିଛି ନାହିଁ ।।

ମୋର ସୁଖ ଦେବି ତା'ର ସୁଖ ପାଇଁ ବଳି

ପଦଧୂଳି ତାର ଝାଡ଼ି ଦେବି କରେ ଧରି ।।

ସେ ଯଦି କହିବ ' ଯାଅ ତୁମେ ମୋର ପାଖୁ '

ଚାଲିଯିବି ଦୂରେ ତାକୁ ସୁଖୀ କରିବାକୁ ।।

ସେ ଯଦି କହିବ ' ଛାଡି ନାହିଁ ଯିବ ମତେ '

ଏ ଆଖି ରହିବ ଲାଖି ତା'ର ଭାଲପଟେ ।।

ସେ ଯଦି କହିବ ' ଏତେ ସେବା କାହିଁ ପାଇଁ '

ମୁଁ କହିବି ' ରାଣି,ଏଥୁ ବଳି ସୁଖ ନାହିଁ ' !

ଏ ନୟନ-ନୀରେ ଆର୍ଦ୍ର ପ୍ରଣୟ ମମ

ଢାଳି ଦେବି ପଦେ ପୂଜାର ପୁଷ୍ପ ସମ ।।

ମାନ ଗୌରବ ଯାହା କିଛି ଅଛି ମୋର,

ଢାଳି ଦେବି କହି ' ରାଣି ଗୋ ଏ ସବୁ ତୋର ' ।।

ସବୁ ଦେବି ତାରେ ।ଥରେ ଥରେ ଭାବେ ଖାଲି

ଏ ଜୀବନ ଯାର ଚରଣେ ମୁଁ ଦେବି ଢାଳି,

ସେ ଯଦି ଖାତିର କରେ ନା ଏ ମୋର ଦାନ,

କିପରି ସେଦିନ ଲୁଚାଇବି ଅପମାନ ?

ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in