Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Others

3  

Sukanti Hotta

Others

ମାୟା ମୃଗ

ମାୟା ମୃଗ

1 min
4.7K



ଦୁନିଆର ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ ଅତି ଯେ ବିଚିତ୍ର,

ବିଧାତା ଦେଖୁଚି ଏଠି ଆମ ଚଳଚିତ୍ର l

କିଏ ହସୁ ଥାଏ ଏଠି କିଏ କାନ୍ଦୁଥାଏ

ମୁଠେ ଭିକ ପାଇଁ କିଏ ଦାଣ୍ଡେ ଗଡୁଥାଏ l


ଧନ୍ୟ ତୋର ସୃଷ୍ଟି ଧନ୍ୟ ତୋ ଭିଆଣ,

ତୋ ନାମ ନେଇ ଏଠି କେତେ ଖେଳ ଜାଣ l

କିଏ ଜିତେ କିଏ ହାରେ ସବୁତ ନାଟକ,

ଦୁନିଆର ନାଟକର ତୁ ମହାନାୟକ l


କରି କରାଇଣ ତୁହି ମାୟା ଲଗାଇଛୁ,

ମିଛ ମୃଗ ପଛେ ଆମେ ମିଛରେ ଧାଉଁଛୁ l

ଧାଁଇ ଧାଁଇ ସର୍ଵ ଶେଷେ ହାଲିଆ ହୋଇଣ,

ତୋ ଚରଣ ତଳେ ସର୍ବେ ନିଅନ୍ତି ଶରଣ l


ସୁକାନ୍ତି ହୋତା

ତାଳଚେର

7008819476


Rate this content
Log in