Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pranati Mahapatra

Inspirational

5.0  

Pranati Mahapatra

Inspirational

ଗୁହାରୀ ଶୁଣ ବାରେ

ଗୁହାରୀ ଶୁଣ ବାରେ

1 min
1.2K


ଗୁହାରୀ ଶୁଣ ବାରେ

ପତିତପାବନ ନାମରେ ତୋହର

ଜଗତ ଉଡାଏ ବାନା,

ମୁଁ ପତିତ କାହିଁ ତୋ କରୁଣା ରେଣୁ

ମୋ ପାଇଁ ଯେ ଏତେ ଉଣା,

ତୋର ବଡଦାଣ୍ଡ ଧୂଳି କଣିକାଟେ

ବାଜିନି ମୋହର ପାଦେ ,

ଜଗତ କହୁଛି ତୋର ଡୋର କାଳେ

ଲାଗିନି ମୋହରି ହୃଦେ ।

ନୀଳାଦ୍ରୀ ବିହାରୀ କରୁଣାର ବାରି

ଯଦି ସିଞ୍ଚିଦିଅ ଥରେ,

ନିଷ୍ଠୁର ନହୋଇ ନେତ୍ର ଖୋଲି ତବ 

ଗୁହାରି ଶୁଣିବ ବାରେ ।

ପ୍ରଣତି ମହାପାତ୍ର

ବାଲେଶ୍ୱର


Rate this content
Log in