Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Padmalaya Mishra

Others

3  

Padmalaya Mishra

Others

ବାହୁଡିବା ବେଳ

ବାହୁଡିବା ବେଳ

1 min
6.5K


ଭାଇ ଭଉଣୀଙ୍କୁ ସାଙ୍ଗରେ ନେଇ

ବାହୁଡି ଆସିଛି କଳା କହ୍ନାଇ

ଅପେକ୍ଷା ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଠାକୁରାଣୀଙ୍କ ମାନଭଞନ କରି

ଶ୍ରୀମନ୍ଦିରେ ପ୍ରବେଶ କରିବେ ହରି ।


କି ଲୀଳା ଲଗାଉ ଚକାନୟନ

ଇସାରାରେ ତୋର ଧରଣୀ ଗଗନ

ମୂଷଳ ବରଷା ଆକାଶର ଗର୍ଜନ

ତୋ ବାହୁଡିବା ବେଳେ ଶାନ୍ତ ପବନ ।


ରଥେ ଟିକେ ତତେ ଦେଖିବା ପାଇଁ

କେତେ କେତେ ଦୂରୁ ଭକ୍ତ ଆସଇ ଧାଇଁ

ଦାଣ୍ଡରେ ବୁଲିବାକୁ ହୁଏ ତୋ ମନ

ନା ଭକତ ପାଇଁ ତୋ ମନ ଉଛନ୍ନ ।


ମା ସାଆନ୍ତାଣୀ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଠାକୁରାଣୀ

ଶ୍ରୀମନ୍ଦିରେ ଏକା ରୁହନ୍ତି ପୁଣି

ଜାଣି ବି ତୁ କୋପ ତାଙ୍କର

ରଥେ ଚଢି ଯାଉ ଚାଲି ଗୁଣ୍ଡିଚା ଘର ।


ନଅ ଦିନ ହେଲା ଯାତରା କରି

ଉଠୁଛି ପଡୁଛି ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ର ପୁରୀ

ସୁବର୍ଣ୍ଣ ଛାଉଣୀ ତୋ କଳେବର

ରଥରେ ବାମନ କେଡେ ସୁନ୍ଦର ।


ଚୁଡାଘଷାକୁ ରସଗୋଲାର ଭୋଗ

ଖୁଆଇ ଖୁସି କରାଏ ଭକତ ଆଗ

ଭକ୍ତି ଭାବେ ଚକା ଆଖିକୁ ଚାହିଁ

ଇଚ୍ଛାକୁ ନିଜର ପ୍ରକାଶ କରଇ ।


ଭକତର ଧନ ଭାବ ବିନୋଦିଆ

ଧନୀ ଠୁ ଗରୀବ ସଭିଙ୍କୁ କରୁ କିମିଆ

ଅଳଙ୍କୃତ କର ଯାଇ ରତ୍ନ ସିଂହାସନ

ପୁନଶ୍ଚ ମନ୍ଦିର କୋଳାହଳେ ହଉ ପୂର୍ଣ୍ଣ ।।


.............. ପଦ୍ମାଳୟା


Rate this content
Log in