Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

2  

Hrushikesh Satpathy

Others

ହେ ମାନବ,ରୁକ୍ଷ ଅଶ୍ଵଥାମା

ହେ ମାନବ,ରୁକ୍ଷ ଅଶ୍ଵଥାମା

1 min
393


ରୁଧିର ମୋ' ବିକଳାଙ୍ଗ

ବିନ୍ଦୁ ବିନ୍ଦୁ ବଳାତ୍କାରୀ

ଘର୍ମ ର ଚିତ୍କାର ।


ହେ ଦାନବ,ଧରଣୀର

ବକ୍ଷ ବିଦ୍ଧ କରିବାରେ

ତୁମେ ଧୁରନ୍ଧର ।


ମାନବ କୁହ ନିଜକୁ

କାହିଁ ସେଇ ମାନବୀୟ

ସଂକ୍ଷିପ୍ତ ସୁଷମା !


ବର୍ବର,ଉର୍ବର ନୁହେଁ

ଚିନ୍ତା, ଚେତନା,ଚରିତ୍ର

ରୁକ୍ଷ ଅଶ୍ୱଥାମା ।


ମଣିଷ କୁହ ନିଜକୁ

କୁତ୍ସିତ,ଦୁର୍ବାର ତୁମ

ବିଭତ୍ସ ବାସନା ।


ଦାନବ ଦୁନ୍ଧୁଭି ବାଜେ

ଅଙ୍ଗେ ଅଙ୍ଗେ ଘୃଣ୍ୟ ରଙ୍ଗେ

କୁତ୍ସିତ କାମନା ।


ନୟନେ ନୟନେ ମଗ୍ନ

କଟାକ୍ଷ କାଳ ବୈଶାଖୀ

ଜଲ୍ହାଦ ଜଞ୍ଜିର ।


ଅନ୍ୟର ରକ୍ତ ଶୋଷଣ

ତିଳ ତିଳ ଅଗ୍ନିଦାହ

ଲକ୍ଷ୍ୟ ତୁମ କ୍ରୁର ।


ପଙ୍କିଳ ପ୍ରାଣ ପ୍ରାଙ୍ଗଣ

ଉତକ୍ଷିପ୍ତ ବିଷ ଉଦ୍ଗାରେ

ତୁହାଇ ତୁହାଇ ।


ସ୍ୱାର୍ଥ ସଂକୀର୍ଣ୍ଣତା ସାଥେ

ତୀକ୍ଷଣ ଆଘାତେ ସଂଘାତେ

ସପ୍ତଫେଣୀ ହୋଇ ।


ଲକ୍ଷ୍ୟ ନୁହେଁ ସ୍ରଷ୍ଟାଙ୍କର

ମଣିଷେ ସଜେଇବାକୁ

ଜଲ୍ହାଦ ଜର୍ଜର ।


ଅନୁପମ ରୂପ କାନ୍ତି

ସତ୍ୟ,ସ୍ନେହ,ପ୍ରୀତି,ଶାନ୍ତି

ସୁପ୍ରାପ୍ୟ ତୁମର ।


ହେ ବନ୍ଧୁ,ବରେଣ୍ୟ ତୁମେ

ଏଇ ସୃଷ୍ଟି,ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ଧାମେ

ସୃଷ୍ଟିରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠତ୍ୱ ।


ଭୁଲି ହିଂସା,ଅହଂଭାବ

ପ୍ରଲୋଭନ,ଛଳ,ଗର୍ବ

ସମ୍ପାଦ ମହତ୍ତ୍ୱ ।


ନାସ୍ତିତ୍ୱ, ନକାରାତ୍ମକ

ଭାବରେ ଅପରିପକ୍ୱ

ତେଜ ହିଂସ୍ର ପଣ ।


ସେଇ ହିଁ ପ୍ରଧାନ ଲକ୍ଷ୍ୟ

ମିଳିବ ଜୀବନେ ମୋକ୍ଷ

ପୁଣ୍ୟ ପରିତ୍ରାଣ ।


Rate this content
Log in