Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ram Prasad Bisoi

Others

2  

Ram Prasad Bisoi

Others

ତମ ବିନା ।

ତମ ବିନା ।

1 min
6.5K


ତମ ବିନା ।

ଆଧୁରା କୃଷ୍ଣ ପ୍ରାଣ । ଅତି ସୁନ୍ଦର, କିଛି ଅନୁଭୂତି, କିଛି ପ୍ରାଥନା କିଛି ଅଵଶୋଷ, ତଥାପି କୃଷ୍ଣ ପ୍ରାଣ ଖୋଜୁଛି ! ଜ୍ଞାନ ! ସମ୍ପର୍ପଣ ଭକ୍ତି ପ୍ରେମ ରସ , ଚୋକରର ନିରାଶତା ଅଣନିଶ୍ବାସୀ ଉଡାଣ ଭିତରେ ଶୀତଳ ମଧୁ ଚନ୍ଦ୍ରିକା, ତମେ ରାଧା ଗୋପରେ ଆଧୁରା ଧ୍ୟାନ ଏଠିବି ଅସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ସବୁ କିଛି ଆଧୁରା ପ୍ରିୟତମା, ଦିଗନ୍ତବ୍ୟାପ୍ତ,ଶୁନ୍ୟ ଆକାଶ ମଧୁପ୍ରାଣ କୃଷ୍ଣ ରାଧା ! ତମ ବିନା ।

କାଶ୍ୟପ । ତା-୧୬-୦୬-୧୬ ସକାଳ-୦୭-୪୦ ମି, ମଦୁରାଇ ।


Rate this content
Log in