Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjita Das

Abstract

3  

Ranjita Das

Abstract

ଲୋ ବୋଉ

ଲୋ ବୋଉ

1 min
121


ବୋଉ ଲୋ ତୁ ଏତେ ସ୍ନେହମୟୀ କେମିତି ହେଲୁ, 

ଆମର ସବୁ ଦୁଃଖ ପାସୋରି ନେଲୁ ।

ଦୁଃଖ ଯାତନାରେ ନିଜେ ପେଷି ହେଇ ମଧ୍ୟ 

ଉଁ କି ଚୁଁ କେବେ ନ କହିଲୁ !


ବୋଉ ଲୋ ତୁ ଏତେ ମମତାମୟୀ କେମିତି ହେଲୁ,

ଆମ ସୁଖ ପାଇଁ ଭୋଳା ବାବା ପାଖେ ନିଇତି ଶରଣ ପଶିଲୁ ।

ସୁଖର ଭାଗୀଦାର ହେଇ ଦୁଃଖ ସବୁ ନିଜେ ରଖିନେଲୁ, 

ନିଜ ଦେହ ଯତ୍ନ କରିବା ଭୁଲି ଯାଇ ଆମ ପାଇଁ ଖୁସି ବାଣ୍ଟିଲୁ ।


ପନିକିରେ ହାତ କାଟି ରକ୍ତ ବାହାରିଲେ ମଧ୍ୟ 

ଆମକୁ ନାନା ପ୍ରକାର କରି ପରଷିଲୁ ।

ନିଜେ ଚିରା ଶାଢ଼ୀ ପିନ୍ଧିଲୁ ପଛକେ 

ଆମ ପାଇଁ ନୂଆ ଡ୍ରେସ କିଣିଆଣିଲୁ ।


ନିଜ ସୁଖ ଛାଡି ଆମ ପାଇଁ ଚିନ୍ତା କଲୁ ,

ଶେଯରୁ ଉଠିବାଠୁ ନେଇ ରାତି ଶୋଇବା ଯାଏଁ

ଆମ ଚିନ୍ତାରେ ନିତି ଘାରି ହେଲୁ ।

ବୋଉ ଲୋ ସବୁବେଳେ ଆମ ପାଇଁ ବ୍ୟସ୍ତ ହେଲୁ,

ନିଜ କଥା କେବେ ତୁ ଭାବିଲୁ?


ବୋଉ ଲୋ ତୁ ଏତେ ମମତାମୟୀ କେମିତି ହେଲୁ,

ତୁ ଏତେ ମମତାମୟୀ କେମିତି ହେଲୁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract