Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

ଶବ୍ଦ ବି ଲୁହ ଝରାଏ

ଶବ୍ଦ ବି ଲୁହ ଝରାଏ

1 min
284


ଆଖି ସିନା କାନ୍ଦେ ଦରଦ ଢେଉରେ
ଦେଖିଛ କି କେବେ
ଶବ୍ଦ ବି ଲୁହ ଝରାଏ !

ଆଖିର ଲୁହକୁ ପୋଛି ହୁଏ ସିନା
ଶବ୍ଦ ତା'ଲୁହରେ
ହୃଦୟ ଭିଜାଇ ଦିଏ ।

ଓଠ ସିନା କୁହେ ଥରାଇ ଥରାଇ
କଅଁଳ ମଧୁର
ଅଧରର ମହୁ କଥା ।

ଆଖି ଗାଇଯାଏ ଅଳସୀ ଅଳସୀ
ଅଳ୍ପ ଇସାରାରେ
ବକ୍ଷ ର ବିପୁଳ ଗାଥା ।

ଦେଖିଛ, ଜାଣିଛ, ଶୁଣିଛ କି କେବେ
ଜହ୍ନର ଜୋଛନା
ସାଗରକୁ ଛୁଇଁ ଥାଏ !

ସାଗରକୁ ସିଏ ଚୁମି ଯାଏ ସିନା
ଦୂରରେ ଥାଇ ବି
ସଂଭ୍ରମେ ସାଇତି ନିଏ ।

ପ୍ରୀତି ପାଖୁଡ଼ାର ଅଳସୀ କଳସେ
ପତ୍ରରେ ପତ୍ରରେ
ପ୍ରେମ ପାରିଜାତ ଛୁଏଁ ।

ତା'ମହକ କେବେ ଉଣା ହୁଏ ନାହିଁ
ମତାନ୍ତର ନୁହେଁ,
ଚିରନ୍ତନ ରୂପ ନିଏ ।

ବନ୍ଧୁ ପଣେ ଅବା ସାଥି ପଣିଆ ରେ
ବୈଧବ୍ୟ ଶୋଭେନା,
ଶୋଭେନା ବିଚ୍ଛେଦ ଭାବ ।

ବିଚ୍ଛେଦ ହେଲେ ବି କ୍ଷୀଣ,କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ
ଚିରନ୍ତନ ପ୍ରେମ
ବନ୍ଧୁର ସତ୍ୟ ସ୍ଵଭାଵ ।

ଦୂରେ ବହୁ ଦୂରେ ଅବା ଦୁର୍ଭେଦ୍ୟରେ
ଥାଉ ପଛେ ବନ୍ଧୁ
ସେ ହିଁ ଶ୍ରେୟଃ ଜୀବନର ।

ପାର୍ଥିବ ଦୂରତ୍ୱ ବନ୍ଧୁ ଙ୍କ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ
ଛୁଇଁ ଯେ ନ ଥାଏ
ନିଆରା ପ୍ରୀତି ସମ୍ଭାର ।

ବ୍ୟସ୍ତତା ଭିତରେ ବନ୍ଧୁତ୍ୱ ହଜେନା
ଗୁମାନ ହେଲେ ବି
ଲିଭେନା ତା'ପ୍ରୀତି ପଣ ।

ବନ୍ଧୁତା ଟି ସୂକ୍ଷ୍ମ ସୁତା ଖିଅ ନୁହେଁ
ଜନମ ଜନମ
ବଳିଷ୍ଠ ତା'ନିବେଦନ ।

ହେ ବନ୍ଧୁ,ଉର୍ବର ଆତ୍ମା ମୋ'ବକ୍ଷର
ତୁମ ପାଇଁ ମୋର
ହୃଦୟ ନିଭୃତ କୋଣ ।

ସଦା ଶୃଙ୍ଖଳିତ ଧର୍ମେ ସୁସଜ୍ଜିତ
ହୃଦ ସିଂହାସନ
କରେ ସମ୍ମାନ ଅର୍ପଣ ।


Rate this content
Log in