Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Children Drama

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Children Drama

ରଖିବ ଯଶ

ରଖିବ ଯଶ

1 min
341



'ଖୁସି' ମୋର ଏଠି ଖେଳୁଛି ବସି ,

ଡାକି ଦେଲେ ଠାରି ଦେଉଛି ହସି ।


କଥା କହୁଅଛି ଗୁଲୁରୁଗୁଲୁ ,

ଗେହ୍ଲାଝିଅ ଭାରି ଚୁଲୁରୁବୁଲୁ ।


ନାନାବାୟା କେତେ ଗୀତ ଗାଇକି,

ତାଳିମାରି ନାଚେ ତାଆ ଧେଇକି ।


ସଭିଙ୍କ ସାଥିରେ ସହଜେ ମିଶେ ,

ଅଝଟ ହୋଇକି କେବେ ସେ ରୁଷେ ।


ମନ କିଣି ନିଏ ତା' ଠାଣି ବାଣୀ,

ସିଏ ପରା ମୋର ସପନ ଖଣି ।


ଆଜି ସିନା 'ଖୁସି' ବକଟେ ଛୁଆ ,

କାଲି କେତେ କଥା ଶିଖିବ ନୂଆ ।


ପାଠ ପଢ଼ି ହେବ ଭଲ ମଣିଷ ,

ସଂସାର ଭିତରେ ରଖିବ ଯଶ ।


Rate this content
Log in