Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

ସନେଟ -୩୨

ସନେଟ -୩୨

1 min
6.6K


ବଞ୍ଚାଇ ରଖିବ


କବିସୌରଭ ଅନୁପ ସିଂହ ଦେବ

ରାଜା ଖଡ଼ିଆଳ


ସଂସାର କଣ୍ଟକ ବନେ ଦେଇଛ ଜନମ

ବିଶ୍ଵସାଇଁ ! ଭାଗଧେୟ ମୋହପରେ ବାମ - ।।

ହୋଇଛି, ନିକ୍ଷେପେ ଚଣ୍ଡ ଯାତନା-କୁଳିଶ

ଧୈର୍ଯ୍ୟ ଭାଙ୍ଗିବାକୁ ମମ ଅଟେ ତା ମାନସ ।।

ଆଜନ୍ମ ଲଭି ଏ ଅଶ୍ମ ପରାଣ ପରାସ

ରନ୍ଧ୍ରେ ରନ୍ଧ୍ରେ ଭରିଅଛି ଅସୀମ ସାହସ ।।

ନ ପଶେ ଏ କଥା ଦୁଷ୍ଟା ନିୟତି ମଥାରେ

ଏଣୁ ଖେଳେ ଛାୟାବାଜି ନିତ୍ୟ ମୋ ସାଥିରେ ।।

କଣ୍ଟା ମଧ୍ୟେ ରହି କଣ୍ଟାଘାତେ କି ଡରିବି

ମରତେ ଜନମି ଭୟ ମୃତ୍ୟୁକୁ କରିବି ? ।।

ଭୀରୁ ମରେ ବହୁବାର ମୃତ୍ୟୁ ପୂରୁବରୁ

ବୀର କିନ୍ତୁ ଯାଏ ଚାଲି ଥରେ ଏ ସଂସାରୁ ।।

ଧରିନେବ ଯେବେ ସୌର ମୋରେ ପାଶେ ତବ

ତା କବଳରୁ ବଞ୍ଚାଇ ରଖିବ ମାଧବ ।।


ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics