Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Naresh Kumar Behera

Others

3  

Naresh Kumar Behera

Others

ଭକ୍ତି

ଭକ୍ତି

1 min
7.2K


ଅନାବଶ୍ୟକ ତୁମର ସେ

ଅଯଥା ଆଡମ୍ବର

ଯାହା ତୁମେ କର

ସେ ଭଗବାନଙ୍କ ପ୍ରାପ୍ତି ବା ଦର୍ଶନାର୍ଥେ

କେବଳ ଏକାନ୍ତ ଧ୍ୟାନକୈନ୍ଦ୍ରିକ ହିଁ

ଯଥେଷ୍ଟ ।


ତୁମର ଯାହା ସବୁ ଏ ପାର୍ଥିବ

ନିରର୍ଥକ

ତୁମେ, ତୁମର ସବୁକିଛି ତ

ସେ ପୂର୍ବଜନ୍ମର

ଆଉ, ଯାହା ତୁମ ମୃତ୍ୟୁପରେ ।


ଯାହାପାଇଁ ତୁମେ ଆଜି

ଧଇଁସଇଁ

ଦୌଡ଼ିଦୌଡ଼ି ଗଲ ଥକି

ସେ କିନ୍ତୁ ଅପେକ୍ଷାରେ, ତୁମର

ନିରବତାରେ...

ଦିବ୍ୟତା ଦୌଡ଼ିବାରେ ନୁହେଁ,

ଧୀରସ୍ଥିରତାରେ...

କିଏ କୁହେ ଭଗବାନଙ୍କୁ

ଦେଖିବାରେ ଅକ୍ଷମ ତୁମେ,

ବାସ୍ତବରେ,

ତାହା ଆବଶ୍ୟକ ହିଁ ନାହିଁ

ଅଷ୍ଟବକ୍ରଙ୍କ ଭାଷାରେ ॥


Rate this content
Log in