Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Mahapatra

Others

2  

Pranati Mahapatra

Others

ଅସହ୍ୟ

ଅସହ୍ୟ

1 min
140


ଉପରେ ତାତିକୁ ତଳେ ବି ତାତି,

ବାହାରେ ତାତିକୁ ଘରେ ବି ତାତି l


ଜଳୁଛି ଓଡିଶା ଜଳେ ଭାରତୀ,

ଫନୀ ତାଣ୍ଡବରେ ମରଣ ଭୀତି।


ଦେଉଛି ଆମକୁ ଶିକ୍ଷା ନୂତନ,

ସହରରୁ ଗାଆଁ କର ଭ୍ରମଣ l


ବିଦ୍ୟୁତର ଚୁଲାକୁ ପାଶୋରିଣ,

କାଠିକୁଟା ଜାଳି କର ତିଅଣ।


କୂଅ ପୋଖରୀରେ କରି ସ୍ନାହାନ,

ଅବିଳମ୍ବେ କର ଦିଅଁ ଦର୍ଶନ l


ତାଳପତ୍ର ପଙ୍ଖା ହାତେ ଧରିଣ,

ଖୁସି ମନେ ଖାଅ ଭାତତିଅଣ।


ବଜାର ଶାଗ ଓ ପରିବା କଥା,

କିଛି ଦିନ ବାବୁ ତୁ ପାଶୋରିଥା।


ବାଡି ବଗିଚାର ଶାଗ ମାରିଚ,

ଏକାଠି ଖାଇବ ସାଙ୍ଗ ହୋଇତ।


ପିଲା ବେଳ ଏବେ ହେଜୁଥା,

ମାଆ ବାପା ଖୁସି କହି ବୁଲୁଥା।


ଜାଣୁ ଜାଣୁ କରପରିବେଶ ନଷ୍ଟ ,

କିମ୍ପାଇଁ କାନ୍ଦ ଏବେ ପାଇଣ କଷ୍ଟ।


ଗୋଟିଏ ରୋପିଲେ କୋଟିଏ କାଟ,

କୋଠାଗାଡି କଳକାରଖାନା ଥାଟ।


ସହରକୁ ଗାଆଁ ଭାବିବୁ ଯେବେ,

ସୁଖରେ ହସିବ ସଂସାର ତେବେ।


ନ ହେଲେ ମାଳିକା ବଚନ ଭାଇ,

ବ୍ୟର୍ଥ ନହୋଇ ସତ ଯିବ ହୋଇ।


ଆସ ମିଳିମିଶି ବୃକ୍ଷ ରୋପିବା,

ଧ୍ଵଂସବିନାଶରୁ ମୁକ୍ତି ପାଇବା।


ନ ହେବ ଏମିତି ବାତ୍ୟା ବିତ୍ପତ୍ତି,

ଲାଗିବନି ଜମା ଏମିତି ତାତି।



Rate this content
Log in