Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susil Pani

Others

2  

Susil Pani

Others

ଜଗନ୍ମାଥଙ୍କର ଲିଳାମୃତ

ଜଗନ୍ମାଥଙ୍କର ଲିଳାମୃତ

1 min
6.7K


ଜଗନ୍ମାଥଙ୍କର ଲିଳାମୃତ

ଅଦୃଶ୍ୟ ହାତରେ ନିଏ ସେ ନଡିଆ

ଦୃଶ୍ୟ ହାତରେ ଦିଏ ମହାପ୍ରସାଦ

ଅଦୃଶ୍ୟ ଗୋଡରେ ଚାଲେ ମାଲୁଣି 

ପଛେ ପଛେ ଶୁଣିବା ପାଇଁ ଗୀତଗୋବିନ୍ଦ ।

 

ଅଦୃଶ୍ୟ ଗୋଡରେ ଭକ୍ତର ପଛେ ପଛେ

ବାଲିରେ ଚାଲି ଚାଲି ଆସି

ସାକ୍ଷି ଦବା ପାଇଁ ନାମ ବହିଛନ୍ତି ସାକ୍ଷି ଗୋପିନାଥ । 

 

ସବୁ ଦେଖୁଥାଏ ତା ଚକାନୟନରେ

ହେଲେ କହେନି କାହାର ହାନି ବା ଲାଭ

ଜୀବର ଜୀବନ କାଳରେ ହିସାବ କରଇ

କରିଅଛି କେତେ ପାପ ବା ପୂର୍ଣ୍ଣ୍ୟ । 

 

ଭାଗ ବାଣ୍ଟି ଜୀବର ଭାଗ୍ୟରେ ଦିଅନ୍ତି

ସୁଖ ଦୁଖ ଆଉ ଆନନ୍ଦ କଷ୍ଟ

କେହି ଜାଣନ୍ତିନି କାଳିଆର ଲିଳା  

ନୀଳକନ୍ଦରରେ ଥାଇ ଜାଣେ ସେ ସର୍ବ 

ସଭିୟଙ୍କ ପାଇଁ ସେ ଦାରୁ ମୁରତି 

ଭକ୍ତଙ୍କ ପାଇଁ ସିଏ ଜଗତନ୍ନାଥ । 

 


Rate this content
Log in