Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Aditya Prasad Mishra

Others

2  

Aditya Prasad Mishra

Others

ଫୁଲ ପ୍ରଜାପତିର ନିଆରା ସମ୍ପର୍କ....

ଫୁଲ ପ୍ରଜାପତିର ନିଆରା ସମ୍ପର୍କ....

1 min
6.5K


ପ୍ରଜାପତି  ଉଡିଆସି

                         କହେ ଫୁଲ ପାଖେ,

ତୁମେ ମୋରୋ ରାଜ ରାଣୀ

                         କୁହ    କଥା   ପଦେ ।

ହସି    ହସି     କହୁଥାଏ

                         ସେହି   ରାଜ   ରାଣୀ,

ସୁଗ୍ଂଧରେ     ଭରିଦେବି

                          ହେବି      ପୁଜାରିଣି ।

ପ୍ରଜାପତି    କଥାଦେଲା

                         ହେବ   ସେ   ତାହାର,

ହସି  କହେ ଫୁଲ ରାଣୀ

                         ନୁହେ   ମୁ    ତୁମର  ।


Rate this content
Log in