Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

BISWESWAR MAJHI

Inspirational Others

5.0  

BISWESWAR MAJHI

Inspirational Others

ଶତରୂପା ଉବାଚ

ଶତରୂପା ଉବାଚ

1 min
6.0K


ଶତରୂପା; ମନୁଙ୍କ ବିପକ୍ଷ ଧରା ବକ୍ଷେ ମୁହିଁ ଆଦ୍ୟ ନାରୀ

ମତେ ତୁମେ କହିପାର ଈଭ୍ ବାଇବେଲ ବର୍ଣ୍ଣନାର ପରୀ ।

ପ୍ରକୃତି ମୁଁ ସୃଷ୍ଟିକାରୀ ମୁହିଁ ସର୍ବଂସହା ଧରିତ୍ରୀ ସାକ୍ଷାତେ

ସୃଷ୍ଟିର ଦାୟିତ୍ଵ ବ୍ରହ୍ମା ସ୍ନେହଭରେ ଦେଇଛନ୍ତି ମୋତେ ।

ଅନ୍ନଦାତ୍ରୀ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ବିଦ୍ୟାଦାତ୍ରୀ ସରସ୍ଵତୀ ମୁହିଁ ନାରାୟଣୀ

ଦନୁଜ ଦର୍ପଦଳିନୀ ଦୁର୍ଗା ମହାକାଳୀ ନୃମୁଣ୍ଡମାଳିନୀ ।

କନ୍ୟା ମୁହିଁ ଭଗିନୀ ଓ ବଧୁ ଜାୟା ପୁଣି ଜନନୀ ଗୃହିଣୀ

ମୋ ବିନା ସଂସାର ଅସାର କେ ପାରିବ ମୋ ମହିମା ବର୍ଣ୍ଣି ।

ପରିବାର ମୂଳାଧାର ମୁହିଁ ସଂସାରକୁ ସାଇତେ ସମ୍ଭାଳେ

ଅସଜଡା ପୁରୁଷକୁ ମୁହିଁ ମାୟା ବଶେ ମୋ ଛାଞ୍ଚରେ ଢାଳେ ।

ଶରୀର ବଳରେ ଊଣା ଯଦି ହୁଏ ବୁଦ୍ଧି ବଳ ଯୋଗେ

ପୁରୁଷକୁ କରିପାରେ ବଶ ଅଭିମାନ ଅବା ପ୍ରୀତି ରାଗେ ।

ଯୁଦ୍ଧ ବିଭୀଷିକା ମୋ' ଲାଗି କେତେ କେତେ ଯାଇଅଛି ଘଟି

ରାମାୟଣ ସତୀ ସୀତା ମୁହିଁ ମହାଭାରତର ଦ୍ରୌପଦୀ ଟି ।

ମନ୍ଥରା ମୁଁ ସୁପର୍ଣଖା ମୁହିଁ କୈକେୟୀ ମୁଁ ବୀଜ କଳହର

ମୋ ଇଶାରେ ପାର୍ଥ ଧନୁ ଧରେ ଭୀମସେନ ସାଜେ ଗଦାଧର ।

କୁନ୍ତୀ ସାଜି ଦୁଃଖର ଚନ୍ଦନ ନୀରିମାଖୀ ମଥାରେ ଲଗାଏ

ସୀତା ସାଜି ଅଗନି ପରୀକ୍ଷା ଦେଇ ବି ମୁଁ ବନବାସ ଯାଏ ।

ନାଚେ ମୁହିଁ ଧୁଡୁକିର ତାଳେ ରାମ୍ପ ଚାଲେ ଫେସନ ସୋ'ରେ

ଉଗ୍ର ଆଧୁନିକ ବେଶେ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟର ବିପଣୀ ପ୍ରସାରେ ।

ବିବସ୍ତ୍ର ମୁଁ ହୋଇଥିଲି ଦିନେ କରିବାକୁ ମହିଷା ନିଧନ

ପୁରୁଷର ବେପଥୁ ଜଗାଏ ପିନ୍ଧି ମୁହିଁ ଅତ୍ୟଳ୍ପ ବସନ ।

ସତୀପ୍ରଥା ଜୁଇରେ ଜଳିଛି ଜଳେ ଆଜି ଯୌତୁକ ଜୁଇରେ

ନିର୍ଭୟା ମୁଁ ମରି ଶୋଇଅଛି ପାଷଣ୍ଡର ଗଣ ବଳାତ୍କାରେ ।

ପରିବାର ସମ୍ଭାଳି ମୁଁ ଯଦି ସମତାଳ ପୁରୁଷକୁ ଦିଏ

ପୁରୁଷର କେଉଁ ହାନି ହୁଏ ଲୋଲୁପ ଦୃଷ୍ଟିରେ ମତେ ଚାହେଁ !

ପୁରୁଷ ବିନା ମୁଁ ଅଧା ମୋ ବିନା ପୁରୁଷ ଅପୂର୍ଣ୍ଣ

ଶକ୍ତିହତ ଶିବ ଶବ ଜ୍ଞାନ ଦୁହେଁ ମିଶି ହୋଇବା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ।

ସଖା ମୋର ହାତ ମିଶାଇବା ବନ୍ଧୁ ମୋର ଚାଲିବା ଉଦ୍ଦାମ

ପ୍ରକୃତି ପୁରୁଷ ଆମେ ପରିପୁରକତ୍ୱ ହେଉ ଆମ କାମ୍ୟ ।

ବିଶ୍ଵେଶ୍ୱର ମାଝୀ


Rate this content
Log in