Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

RAJESH MOHAPATRA

Tragedy

5.0  

RAJESH MOHAPATRA

Tragedy

ପରାସ୍ତ ସୈନିକ

ପରାସ୍ତ ସୈନିକ

1 min
468


ସ୍ବପ୍ନ ପାଇଁ ନାହିଁ ସ୍ଥାନ ଏ ଆଖିରେ 

ଭରିଛି ଯେ ସେଠି ଲୁହ ହିଁ ଲୁହ

ପ୍ରେମ ପାଇଁ ସ୍ଥାନ ନାହିଁ ଏ ମନରେ 

ଭରି ଉଠେ ଏଠି କାପାଇଁ କୋହ l


ହସର ପାଖୁଡା ଖେଳୁନି ଓଠରେ  

ନାଁ କି ଛନ୍ଦ ଆଜି ମିଶୁନି ପାଦରେ 

ଛାତିର ଆବେଗ ପଥ ଅଣ୍ଡାଳୁଛି 

ବର୍ଷୀବ ଆଜି ତା ପ୍ରିୟର ଛାତିରେ l


ରାତି ଆସି ଫେରି ଗଲା ତା ରାସ୍ତାରେ 

ଜହ୍ନ ଭି ଲୁଚିଲା ଆକାଶ ବୁକୁରେ 

ତୁମକୁ ପାଇବାର ଏ ସ୍ବପ୍ନ ମୋହର 

ଭାଙ୍ଗି ମିଶିଗଲା ଏ ଫଟା କପାଳେ l


ଜୀବନ ଓ ପ୍ରେମର ବିଚିତ୍ର ଯୁଧ୍ୟରେ 

ପରାସ୍ତ ସୈନିକ ମୁଁ ନିଜକୁ ମଣେ 

ତ୍ୟାଗୁଛି ଜୀବନ ଏ ଆଶାକୁ ନେଇ 

ଆରଜନମେ ତୁମେ ମିଳିବ ମୋତେ l


Rate this content
Log in