Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parshuram Biswal

Others

2  

Parshuram Biswal

Others

ଆଦର୍ଶ ଶିକ୍ଷକ କରିଦେ ତୁ ଜଗା

ଆଦର୍ଶ ଶିକ୍ଷକ କରିଦେ ତୁ ଜଗା

1 min
6.7K


ଆଦର୍ଶ ଶିକ୍ଷକ କରିଦେ ତୁ ଜଗା

 

ପର୍ଶୁରାମ ବିଶ୍ୱାଳ

 

ମଣିଷ ତିଆରି କାରଖାନାରେ ମୁଁ ହେବି କୁଶଳୀ ଶ୍ରମିକ

ବିଦ୍ୟାଳୟ ଗୋଟି ମୋ ପାଇଁ ମନ୍ଦିର, ମୁଁ ସିନା ତା’ର ପୂଜକ

ଆଦର୍ଶ ଶିକ୍ଷକ କରିଦେ’ରେ ଜଗା

ମୁଁ ଏ ସମାଜସେବକ ।

 

ଶହେବର୍ଷ ଆଗୁ ପିଲା ପାଠପଢ଼ା ଚିଇନି ଦେଶ ଯୋଜନା

ଦେଶଜାତି କାମ କରିବ ସେ ଆଗ ପାଠୁଆଟି ହେଲେ ସିନା

ଏ ଭାବଟି ମୋର ମନେ କରୁ ଘର

ହେ ପ୍ରଭୁ ବିଶ୍ୱନାୟକ !

 

ଦରମା ମିଳିବା ହେଉ ପଛେ ହେଳା, ହେଳା ନୋହୁ ପାଠପଢ଼ା

ସଜାଡ଼ିବା ହେଉ ମୋର କାମ ଗୋଟି, ଯିଏ ହେଲା ଅସଜଡ଼ା

ମୂଲ୍ୟବୋଧ ଶିକ୍ଷା ଦାନ ଗୋଟି ହେଉ

ମୋର ଜୀବନର ଲକ୍ଷ୍ୟ ।

 

ଆମ ପିଲା ଆମ ଦେଶ ଭବିଷ୍ୟତ, ତାଙ୍କ ପାଇଁ କାମ କରି

ଭରି ଦେଶପ୍ରେମ, ଜାତୀୟତା ଭାବ, ପରାଣ ଯାଉ ମୋହରି

ହସୁଥବ ଦେଶ, ଦେଖିବି ସରଗେ

ସବୁଠି ଅଛି ବିବେକ ।

 

ଜଗତରେ ଜଗା ରଖିବେ ପିଲାଏ ଆମ ଦେଶ ମାଟି ନାଆଁ

ତେବେ ଏ ଶିକ୍ଷକ ଜୀବନ ସାର୍ଥକ ଜାଣିବିରେ ଚଉବାହା

ଅବସର ବେଳେ ଖୋଜିବେ ମୋ ଛାତ୍ର

ଯେ ଅଛି ଦୁନିଆଯାକ ।

 

ଗ୍ରା.-ମିତ୍ରସେନପୁର, ପୋ.ଅ.-ଗମୁଁ

ଭା.-ଇନ୍ଦୁପୁର, ଜି.-ଯାଜପୁର, ପିନ୍-୭୫୪୨୧୪

ଫୋନ୍-୯୮୫୩୭୫୯୭୦୦

*****


Rate this content
Log in