Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sagarika Mohanty

Others

2  

Sagarika Mohanty

Others

ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ

ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ

1 min
1.3K


ମୁଁ, ମୁଁ ଆଉ ମୋର ମୋର ର ବୃଥା

ଆସ୍ପାଳନ,

ବୋହିଯିବ ସବୁ କାଠୁଆ ଗାଲର

ଭୂଗୋଳରେ।

ଝରି ଯାଉଥିବ ଲୁହ,

ଲାଳ ସହ ଦୋହଲୁ ଥିବ ଲାଜୁଆ

 ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ।

ସାଗରିକା ମହାନ୍ତି।


Rate this content
Log in