Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

AJAYAPRAKASH SAHU

Inspirational

2  

AJAYAPRAKASH SAHU

Inspirational

ମଦ

ମଦ

1 min
6.9K


ତୁମ ସାଥେ ଚାଲି ଚାଲି 

 ହେଲି ସର୍ବସ୍ବାନ୍ତ 

ଘରଦ୍ୱାର ଜମିବାଡ଼ି 

 ସବୁ ହେଲା ଅନ୍ତ ।

ଅକାଳ ମୃତ୍ୟୁକୁ ଶେଷେ 

 କଲି ମୁଁ ବରଣ 

ପତ୍ନୀ ମୋ ବିଧବା ହେଲା 

 ପୁତ୍ରପିତା ହୀନ ।

ତୁମ ସହ ବନ୍ଧୁତ୍ୱର 

 ମିଳିଗଲା ଫଳ 

ମୋର ବିଚ୍ଛେଦରେ ମାଆ 

 ହୋଇଲା ପାଗଳ ।

ତୁମ ଭଳି କୁସଙ୍ଗଠୁ 

 ଦୂରେଇବା ପାଇଁ 

ଉପଦେଶ ଦେଇଥିଲେ 

 ବହୁ ବନ୍ଧୁ ଭାଇ ।

କାହାରି କଥାକୁ ଟିକେ 

 ଭୃକ୍ଷେପ ନକଲି 

ତୁମ ପ୍ରେମେ ଦିବାରାତ୍ର 

 ଜଡିତ ରହଲି ।

ତୁ ଯେ ଅଛୁ ରହିଥିବୁ 

 ଯୁଗ ଯୁଗ ଧରି 

ତୋ ପ୍ରେମେ ପଡିଣ ଶୀଘ୍ର

 ଯାଏ ଯମପୁରୀ ।

ତୋ ପାଇଁ ଉଜୁଡେ କେତେ 

 ସୁନାର ସଂସାର 

କେତେ ନୟନରୁ ଝରେ 

 ଅଶ୍ରୁ ଧାର ଧାର ।


Rate this content
Log in