Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Srinibas Mahalik

Inspirational

3  

Srinibas Mahalik

Inspirational

ରାମାନୁଜନ୍

ରାମାନୁଜନ୍

1 min
6.8K



ଅାଜି ବି ସେ ଉଜ୍ଜୀବିତ

ସ୍ମୃତିକୁ ତାଙ୍କର ସାଇତିବା ପାଇଁ

ପ୍ରତି ଭାରତୀୟମାନେ

ଜାତୀୟ ଗଣିତ ଦିବସ ପାଳନ୍ତି

ତାଙ୍କରି ଜନମଦିନେ ।।


ବିଜୟନଗର,ଗଣିଆ,ନୟାଗଡ଼


Rate this content
Log in