Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Abhakanta None

Others

1  

Abhakanta None

Others

ଫରକ

ଫରକ

1 min
1.2K


ଚନ୍ଦ୍ରାନନୀ ମୋର ଚାଲିଯିବା ଦିନୁ ଚହଲିଛି ଦିନଚର୍ଯ୍ୟା

ବଞ୍ଚିଛି ବୋଲି ମୁଁ ବାଆଁରା ବାଟୋଇ ବଞ୍ଚେ ହୋଇ ବିଧି ବର୍ଯ୍ୟା -୦-

ତା ଅନୁକମ୍ପାରେ ଆପଣେଇ ଥିଲି ଅଶକତ ଥିଲା ଯାହା

ଜାଣି ପାରିଲିନି କେମିତି ଜୀବନ ଯଜ୍ଞେ ହେଲା ଅହଂ ସ୍ଵାହା

ଏଥିରୁ ବୁଝିବେ ଜୀବନ ରାହାରେ ମୁଁ ଅଧା, ସେ ଅଧା ପୂର୍ଣ୍ଣ

ମୁଁ ତ ଅଛି ଦହ ଗଞ୍ଜ ଦୁନିଆରେ ସେ କେମିତି ମୁଁ ନ ଜାଣେ

ଇଚ୍ଛୁଛି ବନ୍ଧନ ଏଇଠୁ ନ ସରି ଆଗେ ବରୁ ମାଟି ଧୈର୍ଯ୍ୟା -୧-

ଯେତେ ଜନମ ମୁଁ ଧରାରେ ଧରିବି ସେ ହେଉ ଜୀବନ ସାଥି

ଡରୁଛି ବିଧିକୁ ମନୁଆଟେ ବୋଲି ସଦା ଲେଖେ ନୂଆ ନୀତି

ମୋ ଇଚ୍ଛା ତ କାର କ୍ଷତି କରୁନାହିଁ, ବରଂ ସମିବ ମୋ ଜ୍ବାଳା

ଜାଣୁଛି ତା ନ୍ୟାୟ ବିଚିତ୍ର ହେଲେ ବି ଉଚିତର ପାଠଶାଳା

ପୂର୍ଣ୍ଣ କର ମୋର ଇଚ୍ଛା ହେ ଠାକୁର ମାଗୁଛି ତୁମକୁ କର୍ଜା -୨-

ମୋ ଜୀବନେ ଆଉ ହା ହା କାର ପ୍ରଭୁ ତୋଳନାହିଁ ତୋଳନାହିଁ

ମଣିଷଟିଏ ମୁଁ ଧୈର୍ଯ୍ୟ ମୋ ସୀମିତ କଳନାହିଁ କଳନାହିଁ

ତୁମେ ଅକଳନ୍ତା ତୁମେ ମହାଦାତା କ୍ଷମାଦାତା ସର୍ବୋପରି

ହାଡ଼-ରକ୍ତ-ମାଂସଧରା ପ୍ରାଣୀ ମୁଁ ତୁମ ଦୟା ଅଧିକାରୀ

ମାଗୁଣି ମହୀରେ କେହିବି ନ ପାଉ ନିଜ ପାଶେ ନିଜେ ଲଜ୍ଜା -୩-


Rate this content
Log in