Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Classics Inspirational

4.8  

ବି. ନିରୁପମା

Classics Inspirational

ସେନେହର ଦିବ୍ୟ ଧାରା

ସେନେହର ଦିବ୍ୟ ଧାରା

1 min
7.1K


ଆକାଶଠୁ ଉଚ୍ଚ ସାଗରୁ ଗଭୀର

ହୃଦୟ ଯାହାର ପରା,

ସେ ଆମ ପାଳକ,ପୋଷକ, ରକ୍ଷକ

ସେନେହର ଦିବ୍ୟ ଧାରା।


ତାଙ୍କରି ମମତା,ଅନୁଶାସନରେ

ଛୋଟରୁ ତ ହେଉ ବଡ଼ ,

ସେ ଅଭୟ ହସ୍ତ ଥିଲେ ମଥା ପରେ

ଆସେନା ବିପଦ, ଝଡ଼ ।


ସିଏ ଆମ ବନ୍ଧୁ,ପରମ ହିତୈଷୀ

ଆଦର୍ଶର ପ୍ରତିମୂର୍ତ୍ତି ,

ତାଙ୍କରି ପ୍ରେରଣା, ଉତ୍ସାହରେ ବଢ଼ି

ଅର୍ଜନ୍ତି ସମାଜେ କୀର୍ତ୍ତି।


ସେ ପରମପୂଜ୍ୟ ଆମ ସଭିଙ୍କର

ଏ କଥାକୁ ଦେଲେ ଧ୍ୟାନ ,

ଉଜ୍ବଳ ହୋଇବ ଆମ ଭବିଷ୍ୟତ

ସଫଳ ହେବ ଏ ଜନ୍ମ ।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।

ପିନକୋଡ଼-୭୫୯୧୨୪


Rate this content
Log in