Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Maheswar sahoo

Abstract Others

3  

Maheswar sahoo

Abstract Others

ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛ

ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛ

1 min
386


ଶୂନ୍ୟର ରଥରେ

   ପୃଥୀବିଟି ଆମ

     ବାର୍ଷିକ ଗତିରେ ଚାଲିଛି ।

 ଗତି ନବଦଳେ ଭାସମାନ ରଥ,

    ସମୟ ହିଁ ବଦଳୁଛି

   ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛି ।।

ଆହ୍ନିକ ଗତିରେ

   ଦିନ ପରେ ରାତି

     ଧରିତ୍ରୀ ଘୁରି ଚାଲିଛି ।

ଅନବରତ ହେ ଘୃର୍ଣ୍ଣୟମାନ ଯେ

   ଥକି ଅବା ନ ଯାଉଛି

   ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛି ।।

କଡୀରୁ କୋମଳ

  କଂଚାରୁ ପକ୍ଵତା

    ବିଧି ତା ବିଧାନ ପାଳୁଛି ।

ବ୍ୟତିକ୍ରମ କେବେ କରୁନି ବିଧାତା     

   ନିଜ କର୍ମ କରି ଚାଲିଛି

  ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛି ।।

କୋମଳ ଶିଶୁଟି

  ବଢି ବଢି ଶେଷେ

    ଯୁବକରେ ପଦାର୍ପଣ କରୁଛି ।

ଶିଶୁ ହୋଇ ସିୟେ ରହି ଯାଉ ନାହିଁ

   ନିଶ୍ଚୟ ଯବାନ ହେଉଛି

   ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛି ।।

ଯବାନରୁ ବୃଦ୍ଧ

  ବୃଦ୍ଧରୁ ମୃତ୍ୟୁ

    ନିଶ୍ଚୟ ମୃତ୍ୟୁକୁ ଲୋଡୁଛି ।

ଅମରତ୍ୱ କେବେ ପାଉନାହିଁ ସିଏ

   ମୃତ୍ୟୁକୁ ଆବୋରି ନେଉଛି

   ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛି ।।

ମନୁଷ୍ୟ ପ୍ରକୃତି

  ବଦଳି ଯାଉନି

     କୁକର୍ମୀ କୁକର୍ମେ ରହୁଛି ।

କର୍ମ ବଦଳୁନି କୁକର୍ମୀର କେବେ

  ଯେତେବି ସେ ଦଣ୍ଡ ପାଉଛି

   ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛି ।।

ଭାରତ ମାତାକୁ

   ସନ୍ତ୍ରାସବାଦୀୟେ

     କେତେ ଯାତନା ସେ ଦେଉଛି ।

ବଦଳି ଯାଉନି ପାକିସ୍ତାନ ଟିକେ

   ଅଶାନ୍ତିରେ ସଦା ରହୁଛି

   ଭାବି ଭାବି ମୁଁ ଲେଖୁଛି ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract